Samarbejde som handlebetingelse

Tværprofessionelt samarbejde set i et lærerperspektiv.

Tilde Mardahl-Hansen, Ida Schwartz

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Abstrakt


OriginalsprogDansk
TitelNår professioner samarbejder : Praksis med udsatte børn og unge
RedaktørerCecilie K. Moesby-Jensen
Udgivelses stedFrederiksberg
ForlagSamfundslitteratur
Publikationsdato2017
Sider145-164
Kapitel6
ISBN (Trykt)978-87-593-2571-1
StatusUdgivet - 2017

Emneord

  • Tværprofessionelt samarbejde
  • lærerfaglighed
  • undervisning
  • inklusion

Citer dette

Mardahl-Hansen, T., & Schwartz, I. (2017). Samarbejde som handlebetingelse: Tværprofessionelt samarbejde set i et lærerperspektiv. I C. K. Moesby-Jensen (red.), Når professioner samarbejder: Praksis med udsatte børn og unge (s. 145-164). Frederiksberg: Samfundslitteratur.