Reklamer som Æstetisk Kritik

Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

OriginalsprogDansk
Publikationsdato14 dec. 2010
StatusUdgivet - 14 dec. 2010
BegivenhedScandinavian Critical Theory Roundtable No. 2 - Alexanders​alen, Københavns​ Universite​, København, Danmark
Varighed: 14 dec. 2010 → …
Konferencens nummer: 2

Konference

KonferenceScandinavian Critical Theory Roundtable No. 2
Nummer2
LokationAlexanders​alen, Københavns​ Universite​
LandDanmark
ByKøbenhavn
Periode14/12/2010 → …

Citer dette

Harrebye, S., & Sørensen, P. K. (2010). Reklamer som Æstetisk Kritik. Abstract fra Scandinavian Critical Theory Roundtable No. 2, København, Danmark.
Harrebye, Silas ; Sørensen, Pelle Korsbæk. / Reklamer som Æstetisk Kritik. Abstract fra Scandinavian Critical Theory Roundtable No. 2, København, Danmark.
@conference{891db7e7de2c4790ad5dfa1e891fb3ff,
title = "Reklamer som {\AE}stetisk Kritik",
author = "Silas Harrebye and S{\o}rensen, {Pelle Korsb{\ae}k}",
year = "2010",
month = "12",
day = "14",
language = "Dansk",
note = "Scandinavian Critical Theory Roundtable No. 2 ; Conference date: 14-12-2010",

}

Harrebye, S & Sørensen, PK 2010, 'Reklamer som Æstetisk Kritik' Scandinavian Critical Theory Roundtable No. 2, København, Danmark, 14/12/2010, .

Reklamer som Æstetisk Kritik. / Harrebye, Silas; Sørensen, Pelle Korsbæk.

2010. Abstract fra Scandinavian Critical Theory Roundtable No. 2, København, Danmark.

Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

TY - ABST

T1 - Reklamer som Æstetisk Kritik

AU - Harrebye, Silas

AU - Sørensen, Pelle Korsbæk

PY - 2010/12/14

Y1 - 2010/12/14

M3 - Konferenceabstrakt til konference

ER -

Harrebye S, Sørensen PK. Reklamer som Æstetisk Kritik. 2010. Abstract fra Scandinavian Critical Theory Roundtable No. 2, København, Danmark.