Abstract
Konkurrence i dansk elforsyning blev i første omgang i 1999 kun gennemført halvhjertet. Den miljøvenlige energi blev holdt uden for og selskabsstrukturen låst fast. Det skabte problemer, som den nye lov fra 2004 har søgt at råde bod på.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Tidsskrift | Samfundsøkonomen |
| Udgave nummer | 4 |
| Sider (fra-til) | 29-32 |
| ISSN | 0108-3937 |
| Status | Udgivet - 2005 |
Emneord
- liberalisering
- elmarked
- elforbrugere
Citationsformater
- APA
- Author
- BIBTEX
- Harvard
- Standard
- RIS
- Vancouver