Reel viden om det enkelte barn er nødvendig i tværfagligt samarbejde

Solmai Sofia Mikladal Johansen, Pernille Juhl, Mette Elmose Andersen, Anja Hvidtfeldt Stanek

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

Resumé

Inklusionsindsatser i skole og dagtilbud risikerer, trods gode intentioner om at styrke det tværfaglige, at strande ved mødebordet. Indsatserne skal tage udgangspunkt i reel viden om de konkrete børn og ikke være baseret på løsrevne forståelser af børns udfordringer, viser et forskningsprojekt, som har fulgt pigen Anna.
OriginalsprogDansk
Publikationsdato5 nov. 2015
StatusUdgivet - 5 nov. 2015

Citer dette

Johansen, S. S. M., Juhl, P., Andersen, M. E., & Stanek, A. H. (2015, nov 5). Reel viden om det enkelte barn er nødvendig i tværfagligt samarbejde.
Johansen, Solmai Sofia Mikladal ; Juhl, Pernille ; Andersen, Mette Elmose ; Stanek, Anja Hvidtfeldt. / Reel viden om det enkelte barn er nødvendig i tværfagligt samarbejde. 2015.
@misc{1e025808846149cc96e9b82591457606,
title = "Reel viden om det enkelte barn er n{\o}dvendig i tv{\ae}rfagligt samarbejde",
abstract = "Inklusionsindsatser i skole og dagtilbud risikerer, trods gode intentioner om at styrke det tv{\ae}rfaglige, at strande ved m{\o}debordet. Indsatserne skal tage udgangspunkt i reel viden om de konkrete b{\o}rn og ikke v{\ae}re baseret p{\aa} l{\o}srevne forst{\aa}elser af b{\o}rns udfordringer, viser et forskningsprojekt, som har fulgt pigen Anna.",
author = "Johansen, {Solmai Sofia Mikladal} and Pernille Juhl and Andersen, {Mette Elmose} and Stanek, {Anja Hvidtfeldt}",
year = "2015",
month = "11",
day = "5",
language = "Dansk",
type = "Other",

}

Reel viden om det enkelte barn er nødvendig i tværfagligt samarbejde. / Johansen, Solmai Sofia Mikladal; Juhl, Pernille; Andersen, Mette Elmose; Stanek, Anja Hvidtfeldt.

2015, Forskningsformidling.

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

TY - ICOMM

T1 - Reel viden om det enkelte barn er nødvendig i tværfagligt samarbejde

AU - Johansen, Solmai Sofia Mikladal

AU - Juhl, Pernille

AU - Andersen, Mette Elmose

AU - Stanek, Anja Hvidtfeldt

PY - 2015/11/5

Y1 - 2015/11/5

N2 - Inklusionsindsatser i skole og dagtilbud risikerer, trods gode intentioner om at styrke det tværfaglige, at strande ved mødebordet. Indsatserne skal tage udgangspunkt i reel viden om de konkrete børn og ikke være baseret på løsrevne forståelser af børns udfordringer, viser et forskningsprojekt, som har fulgt pigen Anna.

AB - Inklusionsindsatser i skole og dagtilbud risikerer, trods gode intentioner om at styrke det tværfaglige, at strande ved mødebordet. Indsatserne skal tage udgangspunkt i reel viden om de konkrete børn og ikke være baseret på løsrevne forståelser af børns udfordringer, viser et forskningsprojekt, som har fulgt pigen Anna.

M3 - Udgivelser på nettet - Net-publikation

ER -