Radikale innovationer i services med kunden som partner: Forhold af betydning!

Ada Scupola, Hanne Westh Nicolajsen, Anders Henten

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    Abstract

    I artiklen argumenteres der for, at kunder kan være aktive partnere i forbindelse med radikale service innovationer. Artiklen er bygget op omkring en teoretisk forståelse af hvad radikal innovation er og hvad kundeinvolvering er og kan være, herunder hvilke udfordringer der er (del 1). I en efterfølgende del 2, tages der afsæt i en case omkring radikale service innovationer i en rådgivende ingeniørvirksomhed og der argumenteres for de særlige udfordringer, der er, når kunder inddrages i radikale service innovationer. Alle anvendte referencer er bagest i artiklens del 2.

    OriginalsprogDansk
    TitelInnovations- og forandringsledelse
    RedaktørerJohn Ulhøj
    Antal sider35
    Vol/bind9.4-9.5
    Udgivelses stedCopenhagen
    ForlagBørsen Forum A/S
    Publikationsdato2009
    Udgave2. opdatering
    Sider1-10; 1-25
    StatusUdgivet - 2009
    NavnBørsen Ledelseshåndbøger
    Vol/bind9

    Bibliografisk note

    www.blh.dk

    Emneord

    • Radikal Innovation
    • services
    • user-driven innovation

    Citer dette

    Scupola, A., Westh Nicolajsen, H., & Henten, A. (2009). Radikale innovationer i services med kunden som partner: Forhold af betydning! I J. Ulhøj (red.), Innovations- og forandringsledelse (2. opdatering udg., Bind 9.4-9.5, s. 1-10; 1-25). Børsen Forum A/S. Børsen Ledelseshåndbøger, Bind. 9