Abstract
I artiklen argumenteres der for, at kunder kan være aktive partnere i forbindelse med radikale service innovationer. Artiklen er bygget op omkring en teoretisk forståelse af hvad radikal innovation er og hvad kundeinvolvering er og kan være, herunder hvilke udfordringer der er. På baggrund af en case omkring radikale service innovationer i en rådgivende ingeniørvirksomhed argumenteres der for de særlige udfordringer, der er, når kunder inddrages i radikale service innovationer. Konklusionen er, at det dels kræver en anden forståelse og tilgang til kunde/leverandør relationen, desuden at der er behov for løbende samarbejde, hvor kreativitet er afgørende. Dette stiller krav til nye måder at kommunikere mellem kunder og rådgiver.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Papers fremlagt ved Det Danske Ledelsesakademi Third annual conference |
Antal sider | 19 |
Vol/bind | 3 |
Forlag | Det Danske Ledelsesakademi |
Publikationsdato | 2008 |
Status | Udgivet - 2008 |
Begivenhed | Det Danske Ledelsesakademis Third annual conference - København, Danmark Varighed: 8 dec. 2008 → 9 dec. 2008 Konferencens nummer: 3 |
Konference
Konference | Det Danske Ledelsesakademis Third annual conference |
---|---|
Nummer | 3 |
Land/Område | Danmark |
By | København |
Periode | 08/12/2008 → 09/12/2008 |
Emneord
- Innovation
- kundeinvolvering