Abstract
”Publicistisk Barometer 2019” er en aktuel tilstandsrapport over danskernes forhold til deres nyhedsmedier, udført i en tid præget af store mediepolitiske
beslutninger og et stadigt voksende medieudbud. Samtidig er undersøgelsen designet,så den kan gentages, da vi forudser, at danskernes oplevelse af publicistisk værdi ikke vil være hverken mindre aktuelt eller mindre væsentligt i fremtiden.
beslutninger og et stadigt voksende medieudbud. Samtidig er undersøgelsen designet,så den kan gentages, da vi forudser, at danskernes oplevelse af publicistisk værdi ikke vil være hverken mindre aktuelt eller mindre væsentligt i fremtiden.
Originalsprog | Dansk |
---|
Forlag | Center for Nyhedsforskning, Roskilde Universitet |
---|---|
Antal sider | 35 |
ISBN (Trykt) | 978-87-995360-5-4 |
ISBN (Elektronisk) | 978-87-995360-4-7 |
Status | Udgivet - 7 maj 2019 |
Emneord
- Nyhedsmedier
- sociale medier
- demokrati og medier