Publicistisk barometer 2019

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Resumé

”Publicistisk Barometer 2019” er en aktuel tilstandsrapport over danskernes forhold til deres nyhedsmedier, udført i en tid præget af store mediepolitiske
beslutninger og et stadigt voksende medieudbud. Samtidig er undersøgelsen designet,så den kan gentages, da vi forudser, at danskernes oplevelse af publicistisk værdi ikke vil være hverken mindre aktuelt eller mindre væsentligt i fremtiden.
OriginalsprogDansk
ForlagCenter for Nyhedsforskning, Roskilde Universitet
Antal sider35
ISBN (Trykt)978-87-995360-4-7
StatusUdgivet - 7 maj 2019

Emneord

  • Nyhedsmedier
  • sociale medier
  • demokrati og medier

Citer dette

Ørsten, M., Mayerhöffer, E., & Willig, I. (2019). Publicistisk barometer 2019. Center for Nyhedsforskning, Roskilde Universitet.
Ørsten, Mark ; Mayerhöffer, Eva ; Willig, Ida. / Publicistisk barometer 2019. Center for Nyhedsforskning, Roskilde Universitet, 2019. 35 s.
@book{f1bfd1828955492f99b8debec69b9326,
title = "Publicistisk barometer 2019",
abstract = "”Publicistisk Barometer 2019” er en aktuel tilstandsrapport over danskernes forhold til deres nyhedsmedier, udf{\o}rt i en tid pr{\ae}get af store mediepolitiskebeslutninger og et stadigt voksende medieudbud. Samtidig er unders{\o}gelsen designet,s{\aa} den kan gentages, da vi forudser, at danskernes oplevelse af publicistisk v{\ae}rdi ikke vil v{\ae}re hverken mindre aktuelt eller mindre v{\ae}sentligt i fremtiden.",
keywords = "Nyhedsmedier, sociale medier, demokrati og medier",
author = "Mark {\O}rsten and Eva Mayerh{\"o}ffer and Ida Willig",
year = "2019",
month = "5",
day = "7",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-995360-4-7",
publisher = "Center for Nyhedsforskning, Roskilde Universitet",

}

Ørsten, M, Mayerhöffer, E & Willig, I 2019, Publicistisk barometer 2019. Center for Nyhedsforskning, Roskilde Universitet.

Publicistisk barometer 2019. / Ørsten, Mark; Mayerhöffer, Eva; Willig, Ida.

Center for Nyhedsforskning, Roskilde Universitet, 2019. 35 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

TY - RPRT

T1 - Publicistisk barometer 2019

AU - Ørsten, Mark

AU - Mayerhöffer, Eva

AU - Willig, Ida

PY - 2019/5/7

Y1 - 2019/5/7

N2 - ”Publicistisk Barometer 2019” er en aktuel tilstandsrapport over danskernes forhold til deres nyhedsmedier, udført i en tid præget af store mediepolitiskebeslutninger og et stadigt voksende medieudbud. Samtidig er undersøgelsen designet,så den kan gentages, da vi forudser, at danskernes oplevelse af publicistisk værdi ikke vil være hverken mindre aktuelt eller mindre væsentligt i fremtiden.

AB - ”Publicistisk Barometer 2019” er en aktuel tilstandsrapport over danskernes forhold til deres nyhedsmedier, udført i en tid præget af store mediepolitiskebeslutninger og et stadigt voksende medieudbud. Samtidig er undersøgelsen designet,så den kan gentages, da vi forudser, at danskernes oplevelse af publicistisk værdi ikke vil være hverken mindre aktuelt eller mindre væsentligt i fremtiden.

KW - Nyhedsmedier

KW - sociale medier

KW - demokrati og medier

M3 - Rapport

SN - 978-87-995360-4-7

BT - Publicistisk barometer 2019

PB - Center for Nyhedsforskning, Roskilde Universitet

ER -

Ørsten M, Mayerhöffer E, Willig I. Publicistisk barometer 2019. Center for Nyhedsforskning, Roskilde Universitet, 2019. 35 s.