Publicistisk barometer 2019

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Abstrakt

”Publicistisk Barometer 2019” er en aktuel tilstandsrapport over danskernes forhold til deres nyhedsmedier, udført i en tid præget af store mediepolitiske
beslutninger og et stadigt voksende medieudbud. Samtidig er undersøgelsen designet,så den kan gentages, da vi forudser, at danskernes oplevelse af publicistisk værdi ikke vil være hverken mindre aktuelt eller mindre væsentligt i fremtiden.
OriginalsprogDansk
ForlagCenter for Nyhedsforskning, Roskilde Universitet
Antal sider35
ISBN (Trykt)978-87-995360-5-4
ISBN (Elektronisk)978-87-995360-4-7
StatusUdgivet - 7 maj 2019

Emneord

  • Nyhedsmedier
  • sociale medier
  • demokrati og medier

Citer dette

Blach-Ørsten, M., Mayerhöffer, E., & Willig, I. (2019). Publicistisk barometer 2019. Center for Nyhedsforskning, Roskilde Universitet.