The contribution of postcolonial theory to intercultural bilingual education in Peru: an indigenous teacher training programme.

Bidragets oversatte titel: Postkolonial teoris bidrag til interkulturel tosproget undervisning i Peru: et efteruddannelsesprogram for indfødte lærere.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Bidragets oversatte titelPostkolonial teoris bidrag til interkulturel tosproget undervisning i Peru: et efteruddannelsesprogram for indfødte lærere.
OriginalsprogEngelsk
TitelSocial Justice through multilingual education.
RedaktørerTove Skutnabb-Kangas, Robert Phillipson, Ajit K. Mohanty, Minati Panda
Udgivelses stedBristol, Buffalo, Toronto
ForlagMultilingual Matters
Publikationsdato2009
Sider201-219
Kapitel4.11
ISBN (Trykt)9781847691897
StatusUdgivet - 2009
Udgivet eksterntJa

Citer dette

Perez, S. J. (2009). The contribution of postcolonial theory to intercultural bilingual education in Peru: an indigenous teacher training programme. I T. Skutnabb-Kangas, R. Phillipson, A. K. Mohanty, & M. Panda (red.), Social Justice through multilingual education. (s. 201-219). Multilingual Matters.