Pædagogisk faglighed analyseret fra et børneperspektiv

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Resumé

Vuggestuen er kommet i politisk fokus som arena for at styrke børns læring og kognitive kompetencer. Artiklen peger på, hvordan pædagoger kan støtte børns udvikling, når udvikling knyttes teoretisk til et begreb om deltagelse i social praksis.
OriginalsprogDansk
TidsskriftDansk Paedagogisk Tidsskrift
Vol/bind2017
Udgave nummer4
Sider (fra-til)53-62
Antal sider8
ISSN0904-2393
StatusUdgivet - 1 dec. 2017

Citer dette

@article{9dfa256eae3342b09dc85a40036ddec1,
title = "P{\ae}dagogisk faglighed analyseret fra et b{\o}rneperspektiv",
abstract = "Vuggestuen er kommet i politisk fokus som arena for at styrke b{\o}rns l{\ae}ring og kognitive kompetencer. Artiklen peger p{\aa}, hvordan p{\ae}dagoger kan st{\o}tte b{\o}rns udvikling, n{\aa}r udvikling knyttes teoretisk til et begreb om deltagelse i social praksis.",
author = "Pernille Juhl",
year = "2017",
month = "12",
day = "1",
language = "Dansk",
volume = "2017",
pages = "53--62",
journal = "Dansk Paedagogisk Tidsskrift",
issn = "0904-2393",
publisher = "Foreningen bag Udgivelsen af Dansk Paedagogisk Tidsskrift",
number = "4",

}

Pædagogisk faglighed analyseret fra et børneperspektiv. / Juhl, Pernille.

I: Dansk Paedagogisk Tidsskrift, Bind 2017, Nr. 4, 01.12.2017, s. 53-62.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

TY - JOUR

T1 - Pædagogisk faglighed analyseret fra et børneperspektiv

AU - Juhl, Pernille

PY - 2017/12/1

Y1 - 2017/12/1

N2 - Vuggestuen er kommet i politisk fokus som arena for at styrke børns læring og kognitive kompetencer. Artiklen peger på, hvordan pædagoger kan støtte børns udvikling, når udvikling knyttes teoretisk til et begreb om deltagelse i social praksis.

AB - Vuggestuen er kommet i politisk fokus som arena for at styrke børns læring og kognitive kompetencer. Artiklen peger på, hvordan pædagoger kan støtte børns udvikling, når udvikling knyttes teoretisk til et begreb om deltagelse i social praksis.

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 2017

SP - 53

EP - 62

JO - Dansk Paedagogisk Tidsskrift

JF - Dansk Paedagogisk Tidsskrift

SN - 0904-2393

IS - 4

ER -