Projekter pr. år
Abstract
Vuggestuen er kommet i politisk fokus som arena for at styrke børns læring og kognitive kompetencer. Artiklen peger på, hvordan pædagoger kan støtte børns udvikling, når udvikling knyttes teoretisk til et begreb om deltagelse i social praksis.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Dansk Pædagogisk Tidsskrift |
Vol/bind | 2017 |
Udgave nummer | 4 |
Sider (fra-til) | 53-62 |
Antal sider | 8 |
ISSN | 0904-2393 |
Status | Udgivet - 1 dec. 2017 |
Projekter
- 1 Afsluttet
-
At have det godt
Chimirri, N. A. (Projektdeltager), Gitz-Johansen, T. (Projektdeltager), Juhl, P. (Projektdeltager) & Rasmussen, K. (Projektdeltager)
28/08/2015 → 01/02/2018
Projekter: Projekt › Forskning
Fil