Pædagogisk diskussion: studieforudsætninger hos mellemuddannede og konsekvenser for tilrettelæggelse af brobygningsforløb

Kirsten Weber, Annegrethe Ahrenkiel

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    OriginalsprogDansk
    TitelProjekt brobygning : et kvalitetsudviklingsprojekt om indslusning af mellemuddannede til Roskilde Universitetscenters kandidatuddannelser
    RedaktørerHeike Hoffmann
    Udgivelses stedRoskilde
    ForlagRoskilde Universitet
    Publikationsdato1997
    StatusUdgivet - 1997

    Citer dette

    Weber, K., & Ahrenkiel, A. (1997). Pædagogisk diskussion: studieforudsætninger hos mellemuddannede og konsekvenser for tilrettelæggelse af brobygningsforløb. I H. Hoffmann (red.), Projekt brobygning: et kvalitetsudviklingsprojekt om indslusning af mellemuddannede til Roskilde Universitetscenters kandidatuddannelser Roskilde Universitet.