Pædagogisk diskussion: studieforudsætninger hos mellemuddannede og konsekvenser for tilrettelæggelse af brobygningsforløb

Kirsten Weber, Annegrethe Ahrenkiel

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    OriginalsprogDansk
    TitelProjekt brobygning : et kvalitetsudviklingsprojekt om indslusning af mellemuddannede til Roskilde Universitetscenters kandidatuddannelser
    RedaktørerHeike Hoffmann
    Udgivelses stedRoskilde
    ForlagRoskilde Universitet
    Publikationsdato1997
    StatusUdgivet - 1997

    Citer dette

    Weber, K., & Ahrenkiel, A. (1997). Pædagogisk diskussion: studieforudsætninger hos mellemuddannede og konsekvenser for tilrettelæggelse af brobygningsforløb. I H. Hoffmann (red.), Projekt brobygning: et kvalitetsudviklingsprojekt om indslusning af mellemuddannede til Roskilde Universitetscenters kandidatuddannelser Roskilde: Roskilde Universitet.
    Weber, Kirsten ; Ahrenkiel, Annegrethe. / Pædagogisk diskussion : studieforudsætninger hos mellemuddannede og konsekvenser for tilrettelæggelse af brobygningsforløb. Projekt brobygning: et kvalitetsudviklingsprojekt om indslusning af mellemuddannede til Roskilde Universitetscenters kandidatuddannelser. red. / Heike Hoffmann. Roskilde : Roskilde Universitet, 1997.
    @inbook{8d9efb1052bb11dba4bc000ea68e967b,
    title = "P{\ae}dagogisk diskussion: studieforuds{\ae}tninger hos mellemuddannede og konsekvenser for tilrettel{\ae}ggelse af brobygningsforl{\o}b",
    author = "Kirsten Weber and Annegrethe Ahrenkiel",
    year = "1997",
    language = "Dansk",
    editor = "Heike Hoffmann",
    booktitle = "Projekt brobygning",
    publisher = "Roskilde Universitet",

    }

    Weber, K & Ahrenkiel, A 1997, Pædagogisk diskussion: studieforudsætninger hos mellemuddannede og konsekvenser for tilrettelæggelse af brobygningsforløb. i H Hoffmann (red.), Projekt brobygning: et kvalitetsudviklingsprojekt om indslusning af mellemuddannede til Roskilde Universitetscenters kandidatuddannelser. Roskilde Universitet, Roskilde.

    Pædagogisk diskussion : studieforudsætninger hos mellemuddannede og konsekvenser for tilrettelæggelse af brobygningsforløb. / Weber, Kirsten; Ahrenkiel, Annegrethe.

    Projekt brobygning: et kvalitetsudviklingsprojekt om indslusning af mellemuddannede til Roskilde Universitetscenters kandidatuddannelser. red. / Heike Hoffmann. Roskilde : Roskilde Universitet, 1997.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    TY - CHAP

    T1 - Pædagogisk diskussion

    T2 - studieforudsætninger hos mellemuddannede og konsekvenser for tilrettelæggelse af brobygningsforløb

    AU - Weber, Kirsten

    AU - Ahrenkiel, Annegrethe

    PY - 1997

    Y1 - 1997

    M3 - Bidrag til bog/antologi

    BT - Projekt brobygning

    A2 - Hoffmann, Heike

    PB - Roskilde Universitet

    CY - Roskilde

    ER -

    Weber K, Ahrenkiel A. Pædagogisk diskussion: studieforudsætninger hos mellemuddannede og konsekvenser for tilrettelæggelse af brobygningsforløb. I Hoffmann H, red., Projekt brobygning: et kvalitetsudviklingsprojekt om indslusning af mellemuddannede til Roskilde Universitetscenters kandidatuddannelser. Roskilde: Roskilde Universitet. 1997