Across family Work and Inclusion in School: The Professional Struggle of Defining Children's Difficulties

Bidragets oversatte titel: På tværs af familiearbejde og inklusion i skolen: Professionel strid om definitioner af børns vanskeligheder

Publikation: KonferencebidragPaperForskning

Bidragets oversatte titelPå tværs af familiearbejde og inklusion i skolen: Professionel strid om definitioner af børns vanskeligheder
OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato2007
StatusUdgivet - 2007
BegivenhedThe 12th Biennial Conference of the International Society of Theoretical Society - Toronto, Canada
Varighed: 18 jun. 200722 jun. 2007

Konference

KonferenceThe 12th Biennial Conference of the International Society of Theoretical Society
LandCanada
ByToronto
Periode18/06/200722/06/2007

Emneord

  • børn i vanskeligheder
  • særlige behov
  • skole
  • specialundervisning
  • tværfagligt samarbejde
  • professionelle

Citer dette

Røn Larsen, M. (2007). Across family Work and Inclusion in School: The Professional Struggle of Defining Children's Difficulties. Afhandling præsenteret på The 12th Biennial Conference of the International Society of Theoretical Society, Toronto, Canada.