Om logos og etos hos Foucault og Habermas

Anker Brink Lund

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    OriginalsprogDansk
    TitelDiskurs, diagnose og konstruktion
    RedaktørerB. Kirkebæk, I. Markussen
    Udgivelses stedKøbenhavn
    ForlagDanmarks Lærerhøjskole
    Publikationsdato1997
    Sider4-20
    StatusUdgivet - 1997

    Citer dette

    Lund, A. B. (1997). Om logos og etos hos Foucault og Habermas. I B. Kirkebæk, & I. Markussen (red.), Diskurs, diagnose og konstruktion (s. 4-20). København: Danmarks Lærerhøjskole.
    Lund, Anker Brink. / Om logos og etos hos Foucault og Habermas. Diskurs, diagnose og konstruktion. red. / B. Kirkebæk ; I. Markussen. København : Danmarks Lærerhøjskole, 1997. s. 4-20
    @inbook{56f7dcf052be11dba4bc000ea68e967b,
    title = "Om logos og etos hos Foucault og Habermas",
    author = "Lund, {Anker Brink}",
    year = "1997",
    language = "Dansk",
    pages = "4--20",
    editor = "B. Kirkeb{\ae}k and I. Markussen",
    booktitle = "Diskurs, diagnose og konstruktion",
    publisher = "Danmarks L{\ae}rerh{\o}jskole",

    }

    Lund, AB 1997, Om logos og etos hos Foucault og Habermas. i B Kirkebæk & I Markussen (red), Diskurs, diagnose og konstruktion. Danmarks Lærerhøjskole, København, s. 4-20.

    Om logos og etos hos Foucault og Habermas. / Lund, Anker Brink.

    Diskurs, diagnose og konstruktion. red. / B. Kirkebæk; I. Markussen. København : Danmarks Lærerhøjskole, 1997. s. 4-20.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    TY - CHAP

    T1 - Om logos og etos hos Foucault og Habermas

    AU - Lund, Anker Brink

    PY - 1997

    Y1 - 1997

    M3 - Bidrag til bog/antologi

    SP - 4

    EP - 20

    BT - Diskurs, diagnose og konstruktion

    A2 - Kirkebæk, B.

    A2 - Markussen, I.

    PB - Danmarks Lærerhøjskole

    CY - København

    ER -

    Lund AB. Om logos og etos hos Foucault og Habermas. I Kirkebæk B, Markussen I, red., Diskurs, diagnose og konstruktion. København: Danmarks Lærerhøjskole. 1997. s. 4-20