Om behovet for en videnskabsteoretisk diskussion

Hvor alternativer til det aktuelt fremherskende paradigme domineret af (logisk) positivisme sættes i perspektiv

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

OriginalsprogDansk
TitelVidenskabsteori og menneskesyn i uddannelsessystemet : om alternativer til styring og kontrol
Antal sider6
Udgivelses stedBrønderslev
ForlagTænketanken SOPHIA
Publikationsdatosep. 2012
Sider20-25
ISBN (Trykt)978-87-995279-1-5
StatusUdgivet - sep. 2012

Citer dette

Jespersen, J. (2012). Om behovet for en videnskabsteoretisk diskussion: Hvor alternativer til det aktuelt fremherskende paradigme domineret af (logisk) positivisme sættes i perspektiv. I Videnskabsteori og menneskesyn i uddannelsessystemet : om alternativer til styring og kontrol (s. 20-25). Brønderslev: Tænketanken SOPHIA.
Jespersen, Jesper. / Om behovet for en videnskabsteoretisk diskussion : Hvor alternativer til det aktuelt fremherskende paradigme domineret af (logisk) positivisme sættes i perspektiv. Videnskabsteori og menneskesyn i uddannelsessystemet : om alternativer til styring og kontrol. Brønderslev : Tænketanken SOPHIA, 2012. s. 20-25
@inbook{341ed73c282445beb70c58abeaeeb883,
title = "Om behovet for en videnskabsteoretisk diskussion: Hvor alternativer til det aktuelt fremherskende paradigme domineret af (logisk) positivisme s{\ae}ttes i perspektiv",
author = "Jesper Jespersen",
year = "2012",
month = "9",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-995279-1-5",
pages = "20--25",
booktitle = "Videnskabsteori og menneskesyn i uddannelsessystemet",
publisher = "T{\ae}nketanken SOPHIA",
address = "Danmark",

}

Jespersen, J 2012, Om behovet for en videnskabsteoretisk diskussion: Hvor alternativer til det aktuelt fremherskende paradigme domineret af (logisk) positivisme sættes i perspektiv. i Videnskabsteori og menneskesyn i uddannelsessystemet : om alternativer til styring og kontrol. Tænketanken SOPHIA, Brønderslev, s. 20-25.

Om behovet for en videnskabsteoretisk diskussion : Hvor alternativer til det aktuelt fremherskende paradigme domineret af (logisk) positivisme sættes i perspektiv. / Jespersen, Jesper.

Videnskabsteori og menneskesyn i uddannelsessystemet : om alternativer til styring og kontrol. Brønderslev : Tænketanken SOPHIA, 2012. s. 20-25.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

TY - CHAP

T1 - Om behovet for en videnskabsteoretisk diskussion

T2 - Hvor alternativer til det aktuelt fremherskende paradigme domineret af (logisk) positivisme sættes i perspektiv

AU - Jespersen, Jesper

PY - 2012/9

Y1 - 2012/9

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-995279-1-5

SP - 20

EP - 25

BT - Videnskabsteori og menneskesyn i uddannelsessystemet

PB - Tænketanken SOPHIA

CY - Brønderslev

ER -

Jespersen J. Om behovet for en videnskabsteoretisk diskussion: Hvor alternativer til det aktuelt fremherskende paradigme domineret af (logisk) positivisme sættes i perspektiv. I Videnskabsteori og menneskesyn i uddannelsessystemet : om alternativer til styring og kontrol. Brønderslev: Tænketanken SOPHIA. 2012. s. 20-25