Offentlig kommunikation i virkeligheden

Karsten Pedersen (Redaktør)

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

Resumé

Offentlig kommunikation i virkeligheden er en kort bog for alle dem, der arbejder med offentlig kommunikation i dagligdagens praksis.
Den er struktureret så alle kan være med hele vejen fra ledelsen til den menige kommunikatør. Bogen er ikke fyldt med fancy modeord, men med brugbare råd til dem, der har noget på hjertet og som gerne vil have, at folk forstår dem.

Offentlig kommunikation i virkeligheden tager det udgangspunkt, at den offentligt ansatte gerne vil ud med sit budskab, og bogen leverer de praktiske værktøjer til det
OriginalsprogDansk
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagHandelshøjskolens Forlag
Antal sider70
ISBN (Trykt)978-87-629-0353-1
StatusUdgivet - 2009

Emneord

  • Offentlig kommunikation
  • offentlig ledelse
  • offentlig sektor

Citer dette

Pedersen, K. (red.) (2009). Offentlig kommunikation i virkeligheden. København: Handelshøjskolens Forlag.
Pedersen, Karsten (Redaktør). / Offentlig kommunikation i virkeligheden. København : Handelshøjskolens Forlag, 2009. 70 s.
@book{b984b360c5f311deb07b000ea68e967b,
title = "Offentlig kommunikation i virkeligheden",
abstract = "Offentlig kommunikation i virkeligheden er en kort bog for alle dem, der arbejder med offentlig kommunikation i dagligdagens praksis. Den er struktureret s{\aa} alle kan v{\ae}re med hele vejen fra ledelsen til den menige kommunikat{\o}r. Bogen er ikke fyldt med fancy modeord, men med brugbare r{\aa}d til dem, der har noget p{\aa} hjertet og som gerne vil have, at folk forst{\aa}r dem.Offentlig kommunikation i virkeligheden tager det udgangspunkt, at den offentligt ansatte gerne vil ud med sit budskab, og bogen leverer de praktiske v{\ae}rkt{\o}jer til det",
keywords = "Offentlig kommunikation, offentlig ledelse, offentlig sektor",
editor = "Karsten Pedersen",
year = "2009",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-629-0353-1",
publisher = "Handelsh{\o}jskolens Forlag",

}

Pedersen, K (red.) 2009, Offentlig kommunikation i virkeligheden. Handelshøjskolens Forlag, København.

Offentlig kommunikation i virkeligheden. / Pedersen, Karsten (Redaktør).

København : Handelshøjskolens Forlag, 2009. 70 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

TY - BOOK

T1 - Offentlig kommunikation i virkeligheden

A2 - Pedersen, Karsten

PY - 2009

Y1 - 2009

N2 - Offentlig kommunikation i virkeligheden er en kort bog for alle dem, der arbejder med offentlig kommunikation i dagligdagens praksis. Den er struktureret så alle kan være med hele vejen fra ledelsen til den menige kommunikatør. Bogen er ikke fyldt med fancy modeord, men med brugbare råd til dem, der har noget på hjertet og som gerne vil have, at folk forstår dem.Offentlig kommunikation i virkeligheden tager det udgangspunkt, at den offentligt ansatte gerne vil ud med sit budskab, og bogen leverer de praktiske værktøjer til det

AB - Offentlig kommunikation i virkeligheden er en kort bog for alle dem, der arbejder med offentlig kommunikation i dagligdagens praksis. Den er struktureret så alle kan være med hele vejen fra ledelsen til den menige kommunikatør. Bogen er ikke fyldt med fancy modeord, men med brugbare råd til dem, der har noget på hjertet og som gerne vil have, at folk forstår dem.Offentlig kommunikation i virkeligheden tager det udgangspunkt, at den offentligt ansatte gerne vil ud med sit budskab, og bogen leverer de praktiske værktøjer til det

KW - Offentlig kommunikation

KW - offentlig ledelse

KW - offentlig sektor

M3 - Bog

SN - 978-87-629-0353-1

BT - Offentlig kommunikation i virkeligheden

PB - Handelshøjskolens Forlag

CY - København

ER -

Pedersen K, (ed.). Offentlig kommunikation i virkeligheden. København: Handelshøjskolens Forlag, 2009. 70 s.