Newly qualified teachers' careers in the first 18 months

Bidragets oversatte titel: Nyddannede læreres karrierer de første 18 måneder

Martin Bayer, Ulf Brinkkjær

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskningpeer review

    Abstract

    Beskrivelse af nyuddannede læreres karriereforløb og professionslæring
    OriginalsprogEngelsk
    TitelBecoming a Teacher : Nordic Perspectives on Teacher Education and Newly Qualified Teachers
    RedaktørerUlla Lindgren, Finn Hjardemaal, Sven-Erik Hansén , Kaj Sjöholm
    Antal sider12
    ForlagÅbo Akademis förlag
    Publikationsdato2011
    ISBN (Trykt)978-952-12-2585-7
    StatusUdgivet - 2011

    Emneord

    • læreridentitet

    Citer dette

    Bayer, M., & Brinkkjær, U. (2011). Newly qualified teachers' careers in the first 18 months. I U. Lindgren, F. Hjardemaal, S-E. Hansén , & K. Sjöholm (red.), Becoming a Teacher: Nordic Perspectives on Teacher Education and Newly Qualified Teachers Åbo Akademis förlag.