Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Tankestreger : Tværvidenskabelige nybrud |
Redaktører | Robin Engelhardt, Camilla Mehlsen, Frederik Stjernfelt |
Antal sider | 15 |
Udgivelses sted | København |
Forlag | Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag |
Publikationsdato | 2007 |
Sider | 39-53 |
ISBN (Trykt) | 978-87-7684-183-6 |
Status | Udgivet - 2007 |
Citer dette
Pedersen, S. A. (2007). Noethers sætning: En stille revolution i matematisk fysik. I R. Engelhardt, C. Mehlsen, & F. Stjernfelt (red.), Tankestreger: Tværvidenskabelige nybrud (s. 39-53). København: Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag.
@inbook{bc763270fcc211dca1c1000ea68e967b,
title = "Noethers s{\ae}tning: En stille revolution i matematisk fysik",
author = "Pedersen, {Stig Andur}",
year = "2007",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7684-183-6",
pages = "39--53",
editor = "Robin Engelhardt and Camilla Mehlsen and Frederik Stjernfelt",
booktitle = "Tankestreger",
publisher = "Danmarks P{\ae}dagogiske Universitetsforlag",
}
Pedersen, SA 2007, Noethers sætning: En stille revolution i matematisk fysik. i R Engelhardt, C Mehlsen & F Stjernfelt (red), Tankestreger: Tværvidenskabelige nybrud. Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, København, s. 39-53.
Noethers sætning : En stille revolution i matematisk fysik. / Pedersen, Stig Andur.
Tankestreger: Tværvidenskabelige nybrud. red. / Robin Engelhardt; Camilla Mehlsen; Frederik Stjernfelt. København : Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, 2007. s. 39-53.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
TY - CHAP
T1 - Noethers sætning
T2 - En stille revolution i matematisk fysik
AU - Pedersen, Stig Andur
PY - 2007
Y1 - 2007
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 978-87-7684-183-6
SP - 39
EP - 53
BT - Tankestreger
A2 - Engelhardt, Robin
A2 - Mehlsen, Camilla
A2 - Stjernfelt, Frederik
PB - Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag
CY - København
ER -
Pedersen SA. Noethers sætning: En stille revolution i matematisk fysik. I Engelhardt R, Mehlsen C, Stjernfelt F, red., Tankestreger: Tværvidenskabelige nybrud. København: Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag. 2007. s. 39-53