Nation branding i praksis

En analyse af centraladministrationens fortolkning og organisering af handlingsplan for offensiv global markedsføring 2007-2010

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

OriginalsprogDansk
Udgivelses stedOdense
ForlagOdense Universitet
Antal sider292
StatusUdgivet - 1 okt. 2013
Udgivet eksterntJa

Citer dette

@phdthesis{4f88bed136f94f59a83592c8bb00ef52,
title = "Nation branding i praksis: En analyse af centraladministrationens fortolkning og organisering af handlingsplan for offensiv global markedsf{\o}ring 2007-2010",
author = "Rasmussen, {Rasmus Kj{\ae}rgaard}",
year = "2013",
month = "10",
day = "1",
language = "Dansk",
publisher = "Odense Universitet",

}

Nation branding i praksis : En analyse af centraladministrationens fortolkning og organisering af handlingsplan for offensiv global markedsføring 2007-2010. / Rasmussen, Rasmus Kjærgaard.

Odense : Odense Universitet, 2013. 292 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

TY - BOOK

T1 - Nation branding i praksis

T2 - En analyse af centraladministrationens fortolkning og organisering af handlingsplan for offensiv global markedsføring 2007-2010

AU - Rasmussen, Rasmus Kjærgaard

PY - 2013/10/1

Y1 - 2013/10/1

M3 - Ph.d.-afhandling

BT - Nation branding i praksis

PB - Odense Universitet

CY - Odense

ER -