@inbook{74516b7bde98444da9612cf44f4b49c2,
title = "N{\o}jagtigheder og un{\o}jagtigheder p{\aa} tv{\ae}rs af net og print",
abstract = "Form{\aa}let med dette kapitel er at unders{\o}ge disse to p{\aa}stande empirisk, hvilket g{\o}res ved at analysere nyhedsd{\ae}kningen p{\aa} flere platforme b{\aa}de kvantitativt og kvalitativt. Dels via en indholdsanalyse af 639 nyhedsenheder fra en r{\ae}kke mediehuse med fokus p{\aa} n{\o}jagtigheden af rubrikker i forhold til d{\ae}kningen i br{\o}dteksten p{\aa} forskellige platforme, og dels i form af en kvalitativ deskriptiv gennemgang af tre st{\o}rre nyhedssager og d{\ae}kningen af disse sager p{\aa} tv{\ae}rs af platforme.",
author = "Hartley, {Jannie M{\o}ller}",
year = "2015",
month = nov,
day = "1",
language = "Dansk",
isbn = "9788759318010 ",
series = "Medier, Kommunikation, Journalistik ",
publisher = "Samfundslitteratur",
pages = "54--70",
editor = "Blach-{\O}rsten Mark and {Brink Lund}, Anker",
booktitle = "Trov{\ae}rdig Journalistik",
}