Muligheder og barrierer i den flerkulturelle skole

Om holdninger, modstand, pædagogik og anerkendelse

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

OriginalsprogDansk
TitelTeacher Diversity in Diverse Schools : Challenges and Opportunities for Teacher Edcation
RedaktørerOle Kolbjørn Kjørven, Bjørg-Karin Ringen, Antoinette Gagné
Udgivelses stedVallset
ForlagOplandske Bokforlag
Publikationsdato2009
Udgave1
Sider391-410
ISBN (Trykt)978-82-7518-170-9
StatusUdgivet - 2009

Citer dette

Gitz-Johansen, T. (2009). Muligheder og barrierer i den flerkulturelle skole: Om holdninger, modstand, pædagogik og anerkendelse. I O. Kolbjørn Kjørven, B-K. Ringen, & A. Gagné (red.), Teacher Diversity in Diverse Schools: Challenges and Opportunities for Teacher Edcation (1 udg., s. 391-410). Vallset: Oplandske Bokforlag.