"Mission Impossible"?

Køn, demokrati og ledelse

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelGrundbog i Socialvidenskab : 4 perspektiver
RedaktørerBent Greve
Udgivelses stedFrederiksberg
ForlagNyt fra Samfundsvidenskaberne
Publikationsdato2011
Sider186-203
Kapitel9
ISBN (Trykt)978-87-7683-024-3
StatusUdgivet - 2011

Citer dette

Hansen, L. L. (2011). "Mission Impossible"? Køn, demokrati og ledelse. I B. Greve (red.), Grundbog i Socialvidenskab: 4 perspektiver (s. 186-203). Frederiksberg: Nyt fra Samfundsvidenskaberne.
Hansen, Lise Lotte. / "Mission Impossible"? Køn, demokrati og ledelse. Grundbog i Socialvidenskab: 4 perspektiver. red. / Bent Greve. Frederiksberg : Nyt fra Samfundsvidenskaberne, 2011. s. 186-203
@inbook{198443f681244c998121302a27eee057,
title = "{"}Mission Impossible{"}?: K{\o}n, demokrati og ledelse",
author = "Hansen, {Lise Lotte}",
year = "2011",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7683-024-3",
pages = "186--203",
editor = "Greve, {Bent }",
booktitle = "Grundbog i Socialvidenskab",
publisher = "Nyt fra Samfundsvidenskaberne",

}

Hansen, LL 2011, "Mission Impossible"? Køn, demokrati og ledelse. i B Greve (red.), Grundbog i Socialvidenskab: 4 perspektiver. Nyt fra Samfundsvidenskaberne, Frederiksberg, s. 186-203.

"Mission Impossible"? Køn, demokrati og ledelse. / Hansen, Lise Lotte.

Grundbog i Socialvidenskab: 4 perspektiver. red. / Bent Greve. Frederiksberg : Nyt fra Samfundsvidenskaberne, 2011. s. 186-203.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - "Mission Impossible"?

T2 - Køn, demokrati og ledelse

AU - Hansen, Lise Lotte

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-7683-024-3

SP - 186

EP - 203

BT - Grundbog i Socialvidenskab

A2 - Greve, Bent

PB - Nyt fra Samfundsvidenskaberne

CY - Frederiksberg

ER -

Hansen LL. "Mission Impossible"? Køn, demokrati og ledelse. I Greve B, red., Grundbog i Socialvidenskab: 4 perspektiver. Frederiksberg: Nyt fra Samfundsvidenskaberne. 2011. s. 186-203