Medieforbrug. Danskerne er traditionalister

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

Resumé

Analyse. Danskerne foretrækker kendte nyhedsbrands og har kun lav tillid til journalister.
OriginalsprogDansk
TidsskriftPolitiken
Sider (fra-til)6
ISSN0907-1814
StatusUdgivet - 19 jun. 2016

Bibliografisk note

Analyseartikel baseret på Reuters Digital News Report 2016

Citer dette

@article{b29ed9c74a4540e4a488870e04e3de82,
title = "Medieforbrug. Danskerne er traditionalister",
abstract = "Analyse. Danskerne foretr{\ae}kker kendte nyhedsbrands og har kun lav tillid til journalister.",
author = "Schr{\o}der, {Kim Christian} and Mark {\O}rsten",
note = "Analyseartikel baseret p{\aa} Reuters Digital News Report 2016",
year = "2016",
month = "6",
day = "19",
language = "Dansk",
pages = "6",
journal = "Politiken",
issn = "0907-1814",
publisher = "JP/Politikens Hus A/S",

}

Medieforbrug. Danskerne er traditionalister. / Schrøder, Kim Christian; Ørsten, Mark.

I: Politiken, 19.06.2016, s. 6.

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

TY - INPR

T1 - Medieforbrug. Danskerne er traditionalister

AU - Schrøder, Kim Christian

AU - Ørsten, Mark

N1 - Analyseartikel baseret på Reuters Digital News Report 2016

PY - 2016/6/19

Y1 - 2016/6/19

N2 - Analyse. Danskerne foretrækker kendte nyhedsbrands og har kun lav tillid til journalister.

AB - Analyse. Danskerne foretrækker kendte nyhedsbrands og har kun lav tillid til journalister.

M3 - Bidrag til avis - Kronik

SP - 6

JO - Politiken

JF - Politiken

SN - 0907-1814

ER -