Lige børn leger bedst

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

OriginalsprogDansk
TitelKlassisk og moderne pædagogisk teori
RedaktørerPeter Østergaard Andersen, Tomas Ellegaard, Lars Jakob Muschinsky
Antal sider18
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagHans Reitzels Forlag
Publikationsdato2007
Sider252-269
ISBN (Trykt)978-87-412-0210-5
StatusUdgivet - 2007

Citer dette

Ellegaard, T. (2007). Lige børn leger bedst. I P. Ø. Andersen, T. Ellegaard, & L. J. Muschinsky (red.), Klassisk og moderne pædagogisk teori (s. 252-269). København: Hans Reitzels Forlag.
Ellegaard, Tomas. / Lige børn leger bedst. Klassisk og moderne pædagogisk teori. red. / Peter Østergaard Andersen ; Tomas Ellegaard ; Lars Jakob Muschinsky. København : Hans Reitzels Forlag, 2007. s. 252-269
@inbook{bc6835909c1311dcb5d2000ea68e967b,
title = "Lige b{\o}rn leger bedst",
author = "Tomas Ellegaard",
year = "2007",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-412-0210-5",
pages = "252--269",
editor = "Andersen, {Peter {\O}stergaard} and Tomas Ellegaard and Muschinsky, {Lars Jakob}",
booktitle = "Klassisk og moderne p{\ae}dagogisk teori",
publisher = "Hans Reitzels Forlag",

}

Ellegaard, T 2007, Lige børn leger bedst. i PØ Andersen, T Ellegaard & LJ Muschinsky (red), Klassisk og moderne pædagogisk teori. Hans Reitzels Forlag, København, s. 252-269.

Lige børn leger bedst. / Ellegaard, Tomas.

Klassisk og moderne pædagogisk teori. red. / Peter Østergaard Andersen; Tomas Ellegaard; Lars Jakob Muschinsky. København : Hans Reitzels Forlag, 2007. s. 252-269.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

TY - CHAP

T1 - Lige børn leger bedst

AU - Ellegaard, Tomas

PY - 2007

Y1 - 2007

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-412-0210-5

SP - 252

EP - 269

BT - Klassisk og moderne pædagogisk teori

A2 - Andersen, Peter Østergaard

A2 - Ellegaard, Tomas

A2 - Muschinsky, Lars Jakob

PB - Hans Reitzels Forlag

CY - København

ER -

Ellegaard T. Lige børn leger bedst. I Andersen PØ, Ellegaard T, Muschinsky LJ, red., Klassisk og moderne pædagogisk teori. København: Hans Reitzels Forlag. 2007. s. 252-269