Learning and recognition in health and care work: an inter-subjective perspective

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

    Abstract

    Artiklen diskuterer betydningen af anerkendelse i læreprocesser blandt kvindelige sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter og ergoterapeuter, som arbejder med mennesker der lider af demens eller andre aldersrelaterede sygdomme.
    OriginalsprogEngelsk
    TidsskriftJournal of Workplace Learning
    Vol/bind22
    Udgave nummer1/2
    Sider (fra-til)41-52
    Antal sider12
    ISSN1366-5626
    DOI
    StatusUdgivet - 2010

    Emneord

    • Læring
    • anerkendelse
    • sundhed
    • intersubjektivitet
    • CareSam

      Christensen, J. (Projektleder), Liveng, A. (Projektdeltager), Forsgren, A. (Projektdeltager), Magnusson, F. (Projektdeltager), Larsen, L. (Projektdeltager), Rosencrantz, H. (Projektdeltager), Lassen, T. (Projektdeltager), Pedersen, P. K. (Projektdeltager), Thuesen, J. (Projektdeltager) & Jensen, A. W. (Projektdeltager)

      Interreg IV A Øresund

      01/01/201131/12/2013

      Projekter: ProjektForskning

      Fil

    Citer dette