Læringsbarrierer, læringsmodstand og læringsforsvar: prismer for en historisk konfliktudfoldelse

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelLæring eller ikke-læring?
RedaktørerKarsten Mellon
Antal sider18
Udgivelses stedFrederikshavn
ForlagDafolo
Publikationsdato2017
Sider23-40
Kapitel1
ISBN (Trykt)978-87-7160-163-3
StatusUdgivet - 2017
NavnUndervisning og læring
ISSN2246-3259

Emneord

  • barriere, modstand, læring, erfaring, rekonfigurering

Citer dette

Olesen, H. S. (2017). Læringsbarrierer, læringsmodstand og læringsforsvar: prismer for en historisk konfliktudfoldelse. I K. Mellon (red.), Læring eller ikke-læring? (s. 23-40). Frederikshavn: Dafolo. Undervisning og læring
Olesen, Henning Salling. / Læringsbarrierer, læringsmodstand og læringsforsvar : prismer for en historisk konfliktudfoldelse. Læring eller ikke-læring? . red. / Karsten Mellon. Frederikshavn : Dafolo, 2017. s. 23-40 (Undervisning og læring).
@inbook{c1b937bfe1aa4ab8a59a522d0ee9ab3d,
title = "L{\ae}ringsbarrierer, l{\ae}ringsmodstand og l{\ae}ringsforsvar: prismer for en historisk konfliktudfoldelse",
keywords = "barriere, modstand, l{\ae}ring, erfaring, rekonfigurering",
author = "Olesen, {Henning Salling}",
year = "2017",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7160-163-3",
pages = "23--40",
editor = "Karsten Mellon",
booktitle = "L{\ae}ring eller ikke-l{\ae}ring?",
publisher = "Dafolo",

}

Olesen, HS 2017, Læringsbarrierer, læringsmodstand og læringsforsvar: prismer for en historisk konfliktudfoldelse. i K Mellon (red.), Læring eller ikke-læring? . Dafolo, Frederikshavn, Undervisning og læring, s. 23-40.

Læringsbarrierer, læringsmodstand og læringsforsvar : prismer for en historisk konfliktudfoldelse. / Olesen, Henning Salling.

Læring eller ikke-læring? . red. / Karsten Mellon. Frederikshavn : Dafolo, 2017. s. 23-40.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Læringsbarrierer, læringsmodstand og læringsforsvar

T2 - prismer for en historisk konfliktudfoldelse

AU - Olesen, Henning Salling

PY - 2017

Y1 - 2017

KW - barriere, modstand, læring, erfaring, rekonfigurering

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-7160-163-3

SP - 23

EP - 40

BT - Læring eller ikke-læring?

A2 - Mellon, Karsten

PB - Dafolo

CY - Frederikshavn

ER -

Olesen HS. Læringsbarrierer, læringsmodstand og læringsforsvar: prismer for en historisk konfliktudfoldelse. I Mellon K, red., Læring eller ikke-læring? . Frederikshavn: Dafolo. 2017. s. 23-40. (Undervisning og læring).