Læring - nysgerrighed og frustration: En psykodynamisk tilgang

Steen Visholm, Karsten Mellon

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelLæring eller ikke-læring?
RedaktørerKarsten Mellon
Udgivelses stedFrederikshavn
ForlagDafolo Forlag A/S
Publikationsdato2017
Sider41-49
Kapitel2
ISBN (Trykt)978-87-7160-163-3
StatusUdgivet - 2017
NavnUndervisning og læring
ISSN2246-3259

Citer dette

Visholm, S., & Mellon, K. (2017). Læring - nysgerrighed og frustration: En psykodynamisk tilgang. I K. Mellon (red.), Læring eller ikke-læring? (s. 41-49). Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S. Undervisning og læring
Visholm, Steen ; Mellon, Karsten . / Læring - nysgerrighed og frustration : En psykodynamisk tilgang. Læring eller ikke-læring?. red. / Karsten Mellon. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 41-49 (Undervisning og læring).
@inbook{2f02a1f23f7242fbbbfb12c45b3b511b,
title = "L{\ae}ring - nysgerrighed og frustration: En psykodynamisk tilgang",
author = "Steen Visholm and Karsten Mellon",
year = "2017",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7160-163-3",
pages = "41--49",
editor = "Karsten Mellon",
booktitle = "L{\ae}ring eller ikke-l{\ae}ring?",
publisher = "Dafolo Forlag A/S",

}

Visholm, S & Mellon, K 2017, Læring - nysgerrighed og frustration: En psykodynamisk tilgang. i K Mellon (red.), Læring eller ikke-læring?. Dafolo Forlag A/S, Frederikshavn, Undervisning og læring, s. 41-49.

Læring - nysgerrighed og frustration : En psykodynamisk tilgang. / Visholm, Steen; Mellon, Karsten .

Læring eller ikke-læring?. red. / Karsten Mellon. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 41-49.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Læring - nysgerrighed og frustration

T2 - En psykodynamisk tilgang

AU - Visholm, Steen

AU - Mellon, Karsten

PY - 2017

Y1 - 2017

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-7160-163-3

SP - 41

EP - 49

BT - Læring eller ikke-læring?

A2 - Mellon, Karsten

PB - Dafolo Forlag A/S

CY - Frederikshavn

ER -

Visholm S, Mellon K. Læring - nysgerrighed og frustration: En psykodynamisk tilgang. I Mellon K, red., Læring eller ikke-læring?. Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S. 2017. s. 41-49. (Undervisning og læring).