Lærerkompetencer og interkulturel forståelse: Fordybelsesmetoden

Karsten Mellon

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

OriginalsprogDansk
TidsskriftKvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen
Vol/bind36
Udgave nummer106
Sider (fra-til)103-114
Antal sider12
ISSN0107-4016
StatusUdgivet - dec. 2016

Emneord

  • interkulturel psykologi
  • Interkulturelle kompetencer
  • lærerkompetencer
  • fordybelsesmetoden

Citer dette

@article{f7beef189e99485d8d6ce853936c3a0d,
title = "L{\ae}rerkompetencer og interkulturel forst{\aa}else: Fordybelsesmetoden",
keywords = "interkulturel psykologi, Interkulturelle kompetencer, l{\ae}rerkompetencer, fordybelsesmetoden",
author = "Karsten Mellon",
year = "2016",
month = "12",
language = "Dansk",
volume = "36",
pages = "103--114",
journal = "Kvan - et tidsskrift for l{\ae}reruddannelsen og folkeskolen",
issn = "0107-4016",
number = "106",

}

Lærerkompetencer og interkulturel forståelse : Fordybelsesmetoden. / Mellon, Karsten.

I: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, Bind 36, Nr. 106, 12.2016, s. 103-114.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

TY - JOUR

T1 - Lærerkompetencer og interkulturel forståelse

T2 - Fordybelsesmetoden

AU - Mellon, Karsten

PY - 2016/12

Y1 - 2016/12

KW - interkulturel psykologi

KW - Interkulturelle kompetencer

KW - lærerkompetencer

KW - fordybelsesmetoden

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 36

SP - 103

EP - 114

JO - Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen

JF - Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen

SN - 0107-4016

IS - 106

ER -