Lærerige erfaringer - bedre praksis: Hvordan fastholder man tosprogede elever og praktisk orienterede elever i erhvervsuddannelse?

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

    Resumé

    Forslag til etablering af læringsrum til fastholdelse af minoritetselever og praktisk orienterede elever i erhvervsuddannelse.
    Bidragets oversatte titelInstructive experiences - better practice: How to help minority students and practically oriented studends from dropping out of vocational training
    OriginalsprogDansk
    Udgivelses stedUndervisningsministeriet
    ForlagRoskilde Universitet
    Antal sider18
    ISBN (Elektronisk)87-7349-661-8
    StatusUdgivet - 2006

    Emneord

    • erhvervsuddannelse
    • læringsrum
    • minoritetselever

    Citer dette

    @book{f9cd7e3052af11dbae81000ea68e967b,
    title = "L{\ae}rerige erfaringer - bedre praksis: Hvordan fastholder man tosprogede elever og praktisk orienterede elever i erhvervsuddannelse?",
    abstract = "Forslag til etablering af l{\ae}ringsrum til fastholdelse af minoritetselever og praktisk orienterede elever i erhvervsuddannelse.",
    keywords = "erhvervsuddannelse, l{\ae}ringsrum, minoritetselever, vocational training, learning space, minoruty students",
    author = "Pedersen, {Michael Svendsen}",
    year = "2006",
    language = "Dansk",
    publisher = "Roskilde Universitet",

    }

    Lærerige erfaringer - bedre praksis : Hvordan fastholder man tosprogede elever og praktisk orienterede elever i erhvervsuddannelse? / Pedersen, Michael Svendsen.

    Undervisningsministeriet : Roskilde Universitet, 2006. 18 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

    TY - RPRT

    T1 - Lærerige erfaringer - bedre praksis

    T2 - Hvordan fastholder man tosprogede elever og praktisk orienterede elever i erhvervsuddannelse?

    AU - Pedersen, Michael Svendsen

    PY - 2006

    Y1 - 2006

    N2 - Forslag til etablering af læringsrum til fastholdelse af minoritetselever og praktisk orienterede elever i erhvervsuddannelse.

    AB - Forslag til etablering af læringsrum til fastholdelse af minoritetselever og praktisk orienterede elever i erhvervsuddannelse.

    KW - erhvervsuddannelse

    KW - læringsrum

    KW - minoritetselever

    KW - vocational training

    KW - learning space

    KW - minoruty students

    M3 - Rapport

    BT - Lærerige erfaringer - bedre praksis

    PB - Roskilde Universitet

    CY - Undervisningsministeriet

    ER -