Kvalitativ analyse af erfaringsorienteret undervisning

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    OriginalsprogDansk
    TitelEvalueringsforskning mellem politik og videnskab : artikler fra "Workshop vedr. metodeproblemer i evalueringsforskning" under Netværket vedr. udvikling af voksenpædagogik som teoriområde
    Antal sider55
    ForlagRoskilde Universitet
    Publikationsdato1993
    Sider153-208
    ISBN (Trykt)87-7349-234-5
    StatusUdgivet - 1993

    Citer dette

    Andersen, A. S. (1993). Kvalitativ analyse af erfaringsorienteret undervisning. I Evalueringsforskning mellem politik og videnskab: artikler fra "Workshop vedr. metodeproblemer i evalueringsforskning" under Netværket vedr. udvikling af voksenpædagogik som teoriområde (s. 153-208). Roskilde Universitet.
    Andersen, Anders Siig. / Kvalitativ analyse af erfaringsorienteret undervisning. Evalueringsforskning mellem politik og videnskab: artikler fra "Workshop vedr. metodeproblemer i evalueringsforskning" under Netværket vedr. udvikling af voksenpædagogik som teoriområde . Roskilde Universitet, 1993. s. 153-208
    @inbook{05aadd2f0b5948319197845853838456,
    title = "Kvalitativ analyse af erfaringsorienteret undervisning",
    author = "Andersen, {Anders Siig}",
    year = "1993",
    language = "Dansk",
    isbn = "87-7349-234-5",
    pages = "153--208",
    booktitle = "Evalueringsforskning mellem politik og videnskab",
    publisher = "Roskilde Universitet",

    }

    Andersen, AS 1993, Kvalitativ analyse af erfaringsorienteret undervisning. i Evalueringsforskning mellem politik og videnskab: artikler fra "Workshop vedr. metodeproblemer i evalueringsforskning" under Netværket vedr. udvikling af voksenpædagogik som teoriområde . Roskilde Universitet, s. 153-208.

    Kvalitativ analyse af erfaringsorienteret undervisning. / Andersen, Anders Siig.

    Evalueringsforskning mellem politik og videnskab: artikler fra "Workshop vedr. metodeproblemer i evalueringsforskning" under Netværket vedr. udvikling af voksenpædagogik som teoriområde . Roskilde Universitet, 1993. s. 153-208.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    TY - CHAP

    T1 - Kvalitativ analyse af erfaringsorienteret undervisning

    AU - Andersen, Anders Siig

    PY - 1993

    Y1 - 1993

    M3 - Bidrag til bog/antologi

    SN - 87-7349-234-5

    SP - 153

    EP - 208

    BT - Evalueringsforskning mellem politik og videnskab

    PB - Roskilde Universitet

    ER -

    Andersen AS. Kvalitativ analyse af erfaringsorienteret undervisning. I Evalueringsforskning mellem politik og videnskab: artikler fra "Workshop vedr. metodeproblemer i evalueringsforskning" under Netværket vedr. udvikling af voksenpædagogik som teoriområde . Roskilde Universitet. 1993. s. 153-208