Kunden i centrum?

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    OriginalsprogDansk
    TitelKontakt og tone : Fortællinger om kulturmøder
    Udgivelses stedKøbenhavn
    ForlagIbis
    Publikationsdato2002
    Sider22-24
    StatusUdgivet - 2002

    Citer dette

    Risager, K. (2002). Kunden i centrum? I Kontakt og tone: Fortællinger om kulturmøder (s. 22-24). København: Ibis.
    Risager, Karen. / Kunden i centrum?. Kontakt og tone: Fortællinger om kulturmøder. København : Ibis, 2002. s. 22-24
    @inbook{b8884a6052cb11dbb97a000ea68e967b,
    title = "Kunden i centrum?",
    author = "Karen Risager",
    year = "2002",
    language = "Dansk",
    pages = "22--24",
    booktitle = "Kontakt og tone",
    publisher = "Ibis",

    }

    Risager, K 2002, Kunden i centrum? i Kontakt og tone: Fortællinger om kulturmøder. Ibis, København, s. 22-24.

    Kunden i centrum? / Risager, Karen.

    Kontakt og tone: Fortællinger om kulturmøder. København : Ibis, 2002. s. 22-24.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    TY - CHAP

    T1 - Kunden i centrum?

    AU - Risager, Karen

    PY - 2002

    Y1 - 2002

    M3 - Bidrag til bog/antologi

    SP - 22

    EP - 24

    BT - Kontakt og tone

    PB - Ibis

    CY - København

    ER -

    Risager K. Kunden i centrum? I Kontakt og tone: Fortællinger om kulturmøder. København: Ibis. 2002. s. 22-24