Kunden har altid ret

men man kan ikke gøre alle tilfredse

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Resumé

Museet er som formidlingsinstitution den ene part i et kommunikationsforhold. Den anden part er gæsterne. Museet skal have en klar kommunikativ intention og formidle faglig viden på en relevant og interessant måde. Det indebærer nødvendigvis at tænke over, hvordan gæsterne har det med kommunikationsforholdet.
OriginalsprogDansk
TidsskriftMiD Magasin - Museumsformidlere i Danmark
Udgave nummer34
Antal sider2
StatusUdgivet - mar. 2016

Citer dette

@article{063aef8da22b45e993651e112f7fa5be,
title = "Kunden har altid ret: men man kan ikke g{\o}re alle tilfredse",
abstract = "Museet er som formidlingsinstitution den ene part i et kommunikationsforhold. Den anden part er g{\ae}sterne. Museet skal have en klar kommunikativ intention og formidle faglig viden p{\aa} en relevant og interessant m{\aa}de. Det indeb{\ae}rer n{\o}dvendigvis at t{\ae}nke over, hvordan g{\ae}sterne har det med kommunikationsforholdet.",
author = "Littrup, {Signe Lykke} and Connie Svabo",
year = "2016",
month = "3",
language = "Dansk",
journal = "MiD Magasin - Museumsformidlere i Danmark",
number = "34",

}

Kunden har altid ret : men man kan ikke gøre alle tilfredse. / Littrup, Signe Lykke; Svabo, Connie.

I: MiD Magasin - Museumsformidlere i Danmark, Nr. 34, 03.2016.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

TY - JOUR

T1 - Kunden har altid ret

T2 - men man kan ikke gøre alle tilfredse

AU - Littrup, Signe Lykke

AU - Svabo, Connie

PY - 2016/3

Y1 - 2016/3

N2 - Museet er som formidlingsinstitution den ene part i et kommunikationsforhold. Den anden part er gæsterne. Museet skal have en klar kommunikativ intention og formidle faglig viden på en relevant og interessant måde. Det indebærer nødvendigvis at tænke over, hvordan gæsterne har det med kommunikationsforholdet.

AB - Museet er som formidlingsinstitution den ene part i et kommunikationsforhold. Den anden part er gæsterne. Museet skal have en klar kommunikativ intention og formidle faglig viden på en relevant og interessant måde. Det indebærer nødvendigvis at tænke over, hvordan gæsterne har det med kommunikationsforholdet.

M3 - Tidsskriftartikel

JO - MiD Magasin - Museumsformidlere i Danmark

JF - MiD Magasin - Museumsformidlere i Danmark

IS - 34

ER -