Kritisk-analytisk refleksion som metode til udvikling af tværprofessionalitet

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelPædagogik : for sundhedsprofessionelle
RedaktørerJulie Wielandt Tejmers, Jette Lind
Antal sider15
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagGad
Publikationsdato20 maj 2020
Udgave3.
Sider155-170
Kapitel11
ISBN (Trykt)9788712058724
StatusUdgivet - 20 maj 2020

Emneord

  • Tværprofessionelt samarbejde
  • Refleksion
  • Sygeplejerskeuddannelse
  • Læring

Citer dette

Lehn-Christiansen, S. (2020). Kritisk-analytisk refleksion som metode til udvikling af tværprofessionalitet. I J. Wielandt Tejmers, & J. Lind (red.), Pædagogik: for sundhedsprofessionelle (3. udg., s. 155-170). Gad.