Konstruktion af episoder som forskningsmetode - læringsmuligheder i IT-støttet matematikundervisning

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    OriginalsprogDansk
    TitelKunne det tænkes? : Om matematiklæring
    RedaktørerOle Skovsmose, Morten Blomhøj
    Antal sider27
    Udgivelses stedKøbenhavn
    ForlagMalling Beck
    Publikationsdato2007
    Udgave1.
    Sider228-254
    ISBN (Trykt)87 7988 773 2
    StatusUdgivet - 2007

    Emneord

    • matematikdidaktik

    Citer dette

    Blomhøj, M. (2007). Konstruktion af episoder som forskningsmetode - læringsmuligheder i IT-støttet matematikundervisning. I O. Skovsmose, & M. Blomhøj (red.), Kunne det tænkes?: Om matematiklæring (1. udg., s. 228-254). København: Malling Beck.
    Blomhøj, Morten. / Konstruktion af episoder som forskningsmetode - læringsmuligheder i IT-støttet matematikundervisning. Kunne det tænkes?: Om matematiklæring. red. / Ole Skovsmose ; Morten Blomhøj. 1. udg. København : Malling Beck, 2007. s. 228-254
    @inbook{d0e55e10c02411dbbab2000ea68e967b,
    title = "Konstruktion af episoder som forskningsmetode - l{\ae}ringsmuligheder i IT-st{\o}ttet matematikundervisning",
    keywords = "matematikdidaktik",
    author = "Morten Blomh{\o}j",
    year = "2007",
    language = "Dansk",
    isbn = "87 7988 773 2",
    pages = "228--254",
    editor = "Ole Skovsmose and Morten Blomh{\o}j",
    booktitle = "Kunne det t{\ae}nkes?",
    publisher = "Malling Beck",
    edition = "1.",

    }

    Blomhøj, M 2007, Konstruktion af episoder som forskningsmetode - læringsmuligheder i IT-støttet matematikundervisning. i O Skovsmose & M Blomhøj (red), Kunne det tænkes?: Om matematiklæring. 1. udg, Malling Beck, København, s. 228-254.

    Konstruktion af episoder som forskningsmetode - læringsmuligheder i IT-støttet matematikundervisning. / Blomhøj, Morten.

    Kunne det tænkes?: Om matematiklæring. red. / Ole Skovsmose; Morten Blomhøj. 1. udg. København : Malling Beck, 2007. s. 228-254.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    TY - CHAP

    T1 - Konstruktion af episoder som forskningsmetode - læringsmuligheder i IT-støttet matematikundervisning

    AU - Blomhøj, Morten

    PY - 2007

    Y1 - 2007

    KW - matematikdidaktik

    M3 - Bidrag til bog/antologi

    SN - 87 7988 773 2

    SP - 228

    EP - 254

    BT - Kunne det tænkes?

    A2 - Skovsmose, Ole

    A2 - Blomhøj, Morten

    PB - Malling Beck

    CY - København

    ER -

    Blomhøj M. Konstruktion af episoder som forskningsmetode - læringsmuligheder i IT-støttet matematikundervisning. I Skovsmose O, Blomhøj M, red., Kunne det tænkes?: Om matematiklæring. 1. udg. København: Malling Beck. 2007. s. 228-254