Konstruktion af episoder som forskningsmetode - læringsmuligheder i IT-støttet matematikundervisning

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    OriginalsprogDansk
    TitelKunne det tænkes? : Om matematiklæring
    RedaktørerOle Skovsmose, Morten Blomhøj
    Antal sider27
    Udgivelses stedKøbenhavn
    ForlagMalling Beck
    Publikationsdato2007
    Udgave1.
    Sider228-254
    ISBN (Trykt)87 7988 773 2
    StatusUdgivet - 2007

    Emneord

    • matematikdidaktik

    Citer dette

    Blomhøj, M. (2007). Konstruktion af episoder som forskningsmetode - læringsmuligheder i IT-støttet matematikundervisning. I O. Skovsmose, & M. Blomhøj (red.), Kunne det tænkes?: Om matematiklæring (1. udg., s. 228-254). Malling Beck.