Kollaboratoriet på Roskilde Universitet

Kort rapport til Bygningsstyrelsen, april 2012

Simon Heilesen

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

    Resumé

    I brev af 16. april 2012 har Bygningsstyrelsen bedt om en kort rapport om forsøget på RUC med at indrette et nyt undervisningsmiljø. Følgende ønskes belyst: ”En kort beskrivelse af det initielle fysiske koncept og pædagogiske udgangspunkt samt beskrivelse af hvordan konceptet har udviklet sig, hvis der har været ændringer.
    Procesbeskrivelse der kort opridser:
     Aktiviteter,
     Drivkraft,
     Involvering af undervisere og studerende,
     Samarbejde og videndeling.
    Erfaringer:
    En kort beskrivelse af den faktiske brug og umiddelbare oplevelse heraf der opridser
    konkrete ændringer i undervisningen og brugen af rummet.
     Hvordan oplever underviserne disse ændringer?
     Hvordan oplever studerende disse ændringer?
     Konkrete didaktiske og evt. teknologiske udfordringer og potentialer.
    Kort beskrivelse af en videre udvikling der opridser:
     hvad I vil gå videre med? Hvordan?
     hvad vil I ikke gå videre med? Hvorfor ikke?”
    OriginalsprogDansk
    ForlagRoskilde Universitet
    Antal sider8
    Rekvirerende organisationUniversitets- og Bygningsstyrelsen
    StatusUdgivet - 28 apr. 2012

    Citer dette

    @book{ad8754af6e694d879d3bc2b27a8c67a9,
    title = "Kollaboratoriet p{\aa} Roskilde Universitet: Kort rapport til Bygningsstyrelsen, april 2012",
    abstract = "I brev af 16. april 2012 har Bygningsstyrelsen bedt om en kort rapport om fors{\o}get p{\aa} RUC med at indrette et nyt undervisningsmilj{\o}. F{\o}lgende {\o}nskes belyst: ”En kort beskrivelse af det initielle fysiske koncept og p{\ae}dagogiske udgangspunkt samt beskrivelse af hvordan konceptet har udviklet sig, hvis der har v{\ae}ret {\ae}ndringer.Procesbeskrivelse der kort opridser: Aktiviteter, Drivkraft, Involvering af undervisere og studerende, Samarbejde og videndeling.Erfaringer:En kort beskrivelse af den faktiske brug og umiddelbare oplevelse heraf der opridserkonkrete {\ae}ndringer i undervisningen og brugen af rummet. Hvordan oplever underviserne disse {\ae}ndringer? Hvordan oplever studerende disse {\ae}ndringer? Konkrete didaktiske og evt. teknologiske udfordringer og potentialer.Kort beskrivelse af en videre udvikling der opridser: hvad I vil g{\aa} videre med? Hvordan? hvad vil I ikke g{\aa} videre med? Hvorfor ikke?”",
    author = "Simon Heilesen",
    year = "2012",
    month = "4",
    day = "28",
    language = "Dansk",
    publisher = "Roskilde Universitet",

    }

    Kollaboratoriet på Roskilde Universitet : Kort rapport til Bygningsstyrelsen, april 2012. / Heilesen, Simon.

    Roskilde Universitet, 2012. 8 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

    TY - RPRT

    T1 - Kollaboratoriet på Roskilde Universitet

    T2 - Kort rapport til Bygningsstyrelsen, april 2012

    AU - Heilesen, Simon

    PY - 2012/4/28

    Y1 - 2012/4/28

    N2 - I brev af 16. april 2012 har Bygningsstyrelsen bedt om en kort rapport om forsøget på RUC med at indrette et nyt undervisningsmiljø. Følgende ønskes belyst: ”En kort beskrivelse af det initielle fysiske koncept og pædagogiske udgangspunkt samt beskrivelse af hvordan konceptet har udviklet sig, hvis der har været ændringer.Procesbeskrivelse der kort opridser: Aktiviteter, Drivkraft, Involvering af undervisere og studerende, Samarbejde og videndeling.Erfaringer:En kort beskrivelse af den faktiske brug og umiddelbare oplevelse heraf der opridserkonkrete ændringer i undervisningen og brugen af rummet. Hvordan oplever underviserne disse ændringer? Hvordan oplever studerende disse ændringer? Konkrete didaktiske og evt. teknologiske udfordringer og potentialer.Kort beskrivelse af en videre udvikling der opridser: hvad I vil gå videre med? Hvordan? hvad vil I ikke gå videre med? Hvorfor ikke?”

    AB - I brev af 16. april 2012 har Bygningsstyrelsen bedt om en kort rapport om forsøget på RUC med at indrette et nyt undervisningsmiljø. Følgende ønskes belyst: ”En kort beskrivelse af det initielle fysiske koncept og pædagogiske udgangspunkt samt beskrivelse af hvordan konceptet har udviklet sig, hvis der har været ændringer.Procesbeskrivelse der kort opridser: Aktiviteter, Drivkraft, Involvering af undervisere og studerende, Samarbejde og videndeling.Erfaringer:En kort beskrivelse af den faktiske brug og umiddelbare oplevelse heraf der opridserkonkrete ændringer i undervisningen og brugen af rummet. Hvordan oplever underviserne disse ændringer? Hvordan oplever studerende disse ændringer? Konkrete didaktiske og evt. teknologiske udfordringer og potentialer.Kort beskrivelse af en videre udvikling der opridser: hvad I vil gå videre med? Hvordan? hvad vil I ikke gå videre med? Hvorfor ikke?”

    M3 - Rapport

    BT - Kollaboratoriet på Roskilde Universitet

    PB - Roskilde Universitet

    ER -