"Klar besked om service og resultater" - nogle faldgruber

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

    Resumé

    Klare mål og resultater, der skal formidles, så de er nemt forståelige kan rumme nogle muligheder, men også faldgruber. I denne artikel redegøres for nogle af disse. Hvis problemerne skal begrænses, stiller det betydelige krav til implementeringen.
    OriginalsprogDansk
    TidsskriftSamfundsøkonomen
    Udgave nummer3
    ISSN0108-3937
    StatusUdgivet - 2007

    Emneord

    • Resultatmåling
    • benchmarking
    • resultatstyring
    • kvalitetsreform

    Citer dette

    @article{d0a551405b8711dca6e2000ea68e967b,
    title = "{"}Klar besked om service og resultater{"} - nogle faldgruber",
    abstract = "Klare m{\aa}l og resultater, der skal formidles, s{\aa} de er nemt forst{\aa}elige kan rumme nogle muligheder, men ogs{\aa} faldgruber. I denne artikel redeg{\o}res for nogle af disse. Hvis problemerne skal begr{\ae}nses, stiller det betydelige krav til implementeringen.",
    keywords = "Resultatm{\aa}ling, benchmarking, resultatstyring, kvalitetsreform, Performance measurement,, benchmarking, Performance management,, public sector reform",
    author = "Kirsten Bregn",
    year = "2007",
    language = "Dansk",
    journal = "Samfundsoekonomen",
    issn = "0108-3937",
    publisher = "Danmarks Jurist- og Oekonomforbund",
    number = "3",

    }

    "Klar besked om service og resultater" - nogle faldgruber. / Bregn, Kirsten.

    I: Samfundsøkonomen, Nr. 3, 2007.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

    TY - JOUR

    T1 - "Klar besked om service og resultater" - nogle faldgruber

    AU - Bregn, Kirsten

    PY - 2007

    Y1 - 2007

    N2 - Klare mål og resultater, der skal formidles, så de er nemt forståelige kan rumme nogle muligheder, men også faldgruber. I denne artikel redegøres for nogle af disse. Hvis problemerne skal begrænses, stiller det betydelige krav til implementeringen.

    AB - Klare mål og resultater, der skal formidles, så de er nemt forståelige kan rumme nogle muligheder, men også faldgruber. I denne artikel redegøres for nogle af disse. Hvis problemerne skal begrænses, stiller det betydelige krav til implementeringen.

    KW - Resultatmåling

    KW - benchmarking

    KW - resultatstyring

    KW - kvalitetsreform

    KW - Performance measurement,

    KW - benchmarking

    KW - Performance management,

    KW - public sector reform

    M3 - Tidsskriftartikel

    JO - Samfundsoekonomen

    JF - Samfundsoekonomen

    SN - 0108-3937

    IS - 3

    ER -