Kan dansk overleve som kultursprog?

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    OriginalsprogDansk
    TitelSprogs status i Danmark år 2001
    RedaktørerAnne Holmen, J. Normann Jørgensen
    Udgivelses stedKbh.
    ForlagDanmarks Pædagogiske Bibliotek
    Publikationsdato2000
    Sider127-138
    StatusUdgivet - 2000

    Citer dette

    Haberland, H. (2000). Kan dansk overleve som kultursprog? I A. Holmen, & J. N. Jørgensen (red.), Sprogs status i Danmark år 2001 (s. 127-138). Kbh.: Danmarks Pædagogiske Bibliotek.
    Haberland, Hartmut. / Kan dansk overleve som kultursprog?. Sprogs status i Danmark år 2001. red. / Anne Holmen ; J. Normann Jørgensen. Kbh. : Danmarks Pædagogiske Bibliotek, 2000. s. 127-138
    @inbook{b5bbbce052cb11dbb97a000ea68e967b,
    title = "Kan dansk overleve som kultursprog?",
    author = "Hartmut Haberland",
    year = "2000",
    language = "Dansk",
    pages = "127--138",
    editor = "Anne Holmen and J{\o}rgensen, {J. Normann}",
    booktitle = "Sprogs status i Danmark {\aa}r 2001",
    publisher = "Danmarks P{\ae}dagogiske Bibliotek",

    }

    Haberland, H 2000, Kan dansk overleve som kultursprog? i A Holmen & JN Jørgensen (red), Sprogs status i Danmark år 2001. Danmarks Pædagogiske Bibliotek, Kbh., s. 127-138.

    Kan dansk overleve som kultursprog? / Haberland, Hartmut.

    Sprogs status i Danmark år 2001. red. / Anne Holmen; J. Normann Jørgensen. Kbh. : Danmarks Pædagogiske Bibliotek, 2000. s. 127-138.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    TY - CHAP

    T1 - Kan dansk overleve som kultursprog?

    AU - Haberland, Hartmut

    PY - 2000

    Y1 - 2000

    M3 - Bidrag til bog/antologi

    SP - 127

    EP - 138

    BT - Sprogs status i Danmark år 2001

    A2 - Holmen, Anne

    A2 - Jørgensen, J. Normann

    PB - Danmarks Pædagogiske Bibliotek

    CY - Kbh.

    ER -

    Haberland H. Kan dansk overleve som kultursprog? I Holmen A, Jørgensen JN, red., Sprogs status i Danmark år 2001. Kbh.: Danmarks Pædagogiske Bibliotek. 2000. s. 127-138