Introduktion

Bidragets oversatte titel: Introduktion

Charlotte Højholt, Pernille Hviid

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogSvensk
TitelFritidspedagogik med barnperspektiv
RedaktørerPernille Hviid, Charlotte Højholt
Antal sider10
Udgivelses stedLund
ForlagStudentlitteratur
Publikationsdato2015
Sider13 - 23
Kapitel1
ISBN (Trykt)9789144106922
StatusUdgivet - 2015

Citer dette

Højholt, C., & Hviid, P. (2015). Introduktion. I P. Hviid, & C. Højholt (red.), Fritidspedagogik med barnperspektiv (s. 13 - 23). Lund: Studentlitteratur.
Højholt, Charlotte ; Hviid, Pernille . / Introduktion. Fritidspedagogik med barnperspektiv. red. / Pernille Hviid ; Charlotte Højholt. Lund : Studentlitteratur, 2015. s. 13 - 23
@inbook{c9ca62d845bc47a695a642d5e367efc3,
title = "Introduktion",
author = "Charlotte H{\o}jholt and Pernille Hviid",
year = "2015",
language = "Svensk",
isbn = "9789144106922",
pages = "13 -- 23",
editor = "Pernille Hviid and Charlotte H{\o}jholt",
booktitle = "Fritidspedagogik med barnperspektiv",
publisher = "Studentlitteratur",

}

Højholt, C & Hviid, P 2015, Introduktion. i P Hviid & C Højholt (red), Fritidspedagogik med barnperspektiv. Studentlitteratur, Lund, s. 13 - 23.

Introduktion. / Højholt, Charlotte; Hviid, Pernille .

Fritidspedagogik med barnperspektiv. red. / Pernille Hviid; Charlotte Højholt. Lund : Studentlitteratur, 2015. s. 13 - 23.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Introduktion

AU - Højholt, Charlotte

AU - Hviid, Pernille

PY - 2015

Y1 - 2015

UR - https://www.studentlitteratur.se/#9789144106922/Fritidspedagogik+med+barnperspektiv/

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9789144106922

SP - 13

EP - 23

BT - Fritidspedagogik med barnperspektiv

A2 - Hviid, Pernille

A2 - Højholt, Charlotte

PB - Studentlitteratur

CY - Lund

ER -

Højholt C, Hviid P. Introduktion. I Hviid P, Højholt C, red., Fritidspedagogik med barnperspektiv. Lund: Studentlitteratur. 2015. s. 13 - 23