Instruktør, pædagog, didaktiker

Lars Molter Ulriksen

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    OriginalsprogFlere sprog
    TitelLærerprofessionalisme/Lärarprofessionalism
    RedaktørerJohn Cederstrøm
    Udgivelses stedKøbenhavn
    ForlagUnge Pædagoger
    Publikationsdato1993
    Siders. 223-232
    ISBN (Trykt)87-87400-93-6
    StatusUdgivet - 1993

    Citer dette

    Ulriksen, L. M. (1993). Instruktør, pædagog, didaktiker. I J. Cederstrøm (red.), Lærerprofessionalisme/Lärarprofessionalism (s. s. 223-232). København: Unge Pædagoger.
    Ulriksen, Lars Molter. / Instruktør, pædagog, didaktiker. Lærerprofessionalisme/Lärarprofessionalism. red. / John Cederstrøm. København : Unge Pædagoger, 1993. s. s. 223-232
    @inbook{7c2ce2c052bb11dba4bc000ea68e967b,
    title = "Instrukt{\o}r, p{\ae}dagog, didaktiker",
    author = "Ulriksen, {Lars Molter}",
    year = "1993",
    language = "Flere sprog",
    isbn = "87-87400-93-6",
    pages = "s. 223--232",
    editor = "John Cederstr{\o}m",
    booktitle = "L{\ae}rerprofessionalisme/L{\"a}rarprofessionalism",
    publisher = "Unge P{\ae}dagoger",

    }

    Ulriksen, LM 1993, Instruktør, pædagog, didaktiker. i J Cederstrøm (red.), Lærerprofessionalisme/Lärarprofessionalism. Unge Pædagoger, København, s. s. 223-232.

    Instruktør, pædagog, didaktiker. / Ulriksen, Lars Molter.

    Lærerprofessionalisme/Lärarprofessionalism. red. / John Cederstrøm. København : Unge Pædagoger, 1993. s. s. 223-232.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    TY - CHAP

    T1 - Instruktør, pædagog, didaktiker

    AU - Ulriksen, Lars Molter

    PY - 1993

    Y1 - 1993

    M3 - Bidrag til bog/antologi

    SN - 87-87400-93-6

    SP - s. 223-232

    BT - Lærerprofessionalisme/Lärarprofessionalism

    A2 - Cederstrøm, John

    PB - Unge Pædagoger

    CY - København

    ER -

    Ulriksen LM. Instruktør, pædagog, didaktiker. I Cederstrøm J, red., Lærerprofessionalisme/Lärarprofessionalism. København: Unge Pædagoger. 1993. s. s. 223-232