Projekter pr. år
Abstract
Anvendelsen af interaktive, digitale tavler i folkeskolen analyseres gennem tre forskellige perspektiver; køn, teknologi og læring. Fokus er gennemgående på de måder hvorpå den nye teknologi giver elever og lærere mulighed for at deltage i klassen, og hvordan det får betydning for relationerne imellem dem og for deres forståelse af sig selv og andre.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Roskilde |
---|---|
Forlag | Roskilde Universitet |
Antal sider | 77 |
ISBN (Trykt) | 978-87-7349-763-0 |
Status | Udgivet - 2010 |
Emneord
- køn
- teknologi
- organisation
- læring
- folkeskole
Projekter
- 1 Afsluttet
-
INDELTA: Inklusion i interaktiv deltagelse i folkeskolen
Jensen, T. (Projektdeltager), Hansen, K. G. (Projektdeltager) & Krøjer, J. (Projektdeltager)
01/08/2009 → 15/09/2010
Projekter: Projekt › Forskning
Aktiviteter
- 2 Foredrag og mundtlige bidrag
-
Pigeskole eller drengeskole?
Krøjer, J. (Foredragsholder)
16 nov. 2011Aktivitet: Tale eller præsentation › Foredrag og mundtlige bidrag
Fil -
IT 2.0 – Pædagogiske og didaktiske udfordringer
Jensen, T. (Oplægsholder)
5 jan. 2011Aktivitet: Tale eller præsentation › Foredrag og mundtlige bidrag