Ind i Kampen

Jimmy Krab, Randi Andersen

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

    Abstract

    Artiklen omhandler to nyuddannede pædagogers veje ind i SFO og de pædagogiske traditioner, som findes her. Vi har fulgt den del af deres arbejde, hvor de er i skolen for at få et indblik i, hvordan den fortsatte integration af SFO-personale i skolen giver nye udfordringer for den pædagogiske praksis. Studiet, som artiklen bygger på, er udført før den nye folkeskolereforms realisering, men materialet illustrerer nogle af de udfordringer, SFO-personale i skolen møder landet over, som er forstærket som resultat af reformen, hvor pædagoger tiltænkes en større rolle i skolen.
    OriginalsprogDansk
    TidsskriftVera
    Vol/bind2015
    Udgave nummer73
    Sider (fra-til)48-53
    Antal sider6
    ISSN1120-8198
    StatusUdgivet - dec. 2015

    Emneord

    • pædagogfaglighed
    • fritidspædagogik
    • skolereformer

    Citer dette