IKT som understøttelse for projektarbejde og klyngesamarbejde

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    OriginalsprogDansk
    TitelUddannelse, læring og IT : 26 forskere gør status på området
    Udgivelses stedKøbenhavn
    ForlagUndervisningsministeriet
    Publikationsdato2002
    Sider145-157
    StatusUdgivet - 2002

    Citer dette

    Nielsen, J. L. (2002). IKT som understøttelse for projektarbejde og klyngesamarbejde. I Uddannelse, læring og IT: 26 forskere gør status på området (s. 145-157). København: Undervisningsministeriet.
    Nielsen, Jørgen Lerche. / IKT som understøttelse for projektarbejde og klyngesamarbejde. Uddannelse, læring og IT: 26 forskere gør status på området. København : Undervisningsministeriet, 2002. s. 145-157
    @inbook{e1d10f4052be11dba4bc000ea68e967b,
    title = "IKT som underst{\o}ttelse for projektarbejde og klyngesamarbejde",
    author = "Nielsen, {J{\o}rgen Lerche}",
    year = "2002",
    language = "Dansk",
    pages = "145--157",
    booktitle = "Uddannelse, l{\ae}ring og IT",
    publisher = "Undervisningsministeriet",

    }

    Nielsen, JL 2002, IKT som understøttelse for projektarbejde og klyngesamarbejde. i Uddannelse, læring og IT: 26 forskere gør status på området. Undervisningsministeriet, København, s. 145-157.

    IKT som understøttelse for projektarbejde og klyngesamarbejde. / Nielsen, Jørgen Lerche.

    Uddannelse, læring og IT: 26 forskere gør status på området. København : Undervisningsministeriet, 2002. s. 145-157.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    TY - CHAP

    T1 - IKT som understøttelse for projektarbejde og klyngesamarbejde

    AU - Nielsen, Jørgen Lerche

    PY - 2002

    Y1 - 2002

    M3 - Bidrag til bog/antologi

    SP - 145

    EP - 157

    BT - Uddannelse, læring og IT

    PB - Undervisningsministeriet

    CY - København

    ER -

    Nielsen JL. IKT som understøttelse for projektarbejde og klyngesamarbejde. I Uddannelse, læring og IT: 26 forskere gør status på området. København: Undervisningsministeriet. 2002. s. 145-157