IKT i kvalitetsudviklingen af højere uddannelser – et dansk eksempel

Hanne Leth Andersen, Simon Heilesen

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Resumé

    Målet med kapitlet er at undersøge og beskrive konkrete sammenhænge mellem forskellige niveauer for kvalitetsudvikling i undervisning og uddannelse med fokus på forholdet mellem det institutionelle og det fagnære
    OriginalsprogDansk
    TitelKvalitet i fleksibel høyere utdanning – nordiske perspektiver
    RedaktørerYngve Nordkvelle, Trine Fossland, Grete Netteland
    Antal sider15
    Udgivelses stedOslo
    ForlagAkademika Forlag
    Publikationsdato2013
    Sider139-153
    ISBN (Trykt)978–82–321–0292–1
    StatusUdgivet - 2013
    BegivenhedKvalitet i fleksibel høgre utdanning - Høgskolen i Lillehammer, Lillehammer, Norge
    Varighed: 22 apr. 201323 apr. 2013
    http://www.cvent.com/events/kvalitet-i-fleksibel-h-gre-utdanning/event-summary-4d5ab5600abd4eb8832c7491bfb3ea05.aspx

    Konference

    KonferenceKvalitet i fleksibel høgre utdanning
    LokationHøgskolen i Lillehammer
    LandNorge
    ByLillehammer
    Periode22/04/201323/04/2013
    Internetadresse

    Emneord

    • kvalitetsdebat i pædagogisk arbejde
    • kvalitetsmåling
    • kvalitetsudvikling
    • e-læring
    • ikt-kompetencer
    • ikt-strategi
    • IKT i undervisningen

    Citer dette

    Andersen, H. L., & Heilesen, S. (2013). IKT i kvalitetsudviklingen af højere uddannelser – et dansk eksempel. I Y. Nordkvelle, T. Fossland, & G. Netteland (red.), Kvalitet i fleksibel høyere utdanning – nordiske perspektiver (s. 139-153). Oslo: Akademika Forlag.
    Andersen, Hanne Leth ; Heilesen, Simon. / IKT i kvalitetsudviklingen af højere uddannelser – et dansk eksempel. Kvalitet i fleksibel høyere utdanning – nordiske perspektiver. red. / Yngve Nordkvelle ; Trine Fossland ; Grete Netteland . Oslo : Akademika Forlag, 2013. s. 139-153
    @inbook{6c364cff84e441f99ba73839fc732722,
    title = "IKT i kvalitetsudviklingen af h{\o}jere uddannelser – et dansk eksempel",
    abstract = "M{\aa}let med kapitlet er at unders{\o}ge og beskrive konkrete sammenh{\ae}nge mellem forskellige niveauer for kvalitetsudvikling i undervisning og uddannelse med fokus p{\aa} forholdet mellem det institutionelle og det fagn{\ae}re",
    keywords = "kvalitetsdebat i p{\ae}dagogisk arbejde, kvalitetsm{\aa}ling, kvalitetsudvikling, e-l{\ae}ring, ikt-kompetencer, ikt-strategi, IKT i undervisningen",
    author = "Andersen, {Hanne Leth} and Simon Heilesen",
    year = "2013",
    language = "Dansk",
    isbn = "978–82–321–0292–1",
    pages = "139--153",
    editor = "Yngve Nordkvelle and Trine Fossland and {Netteland }, Grete",
    booktitle = "Kvalitet i fleksibel h{\o}yere utdanning – nordiske perspektiver",
    publisher = "Akademika Forlag",
    address = "Norge",

    }

    Andersen, HL & Heilesen, S 2013, IKT i kvalitetsudviklingen af højere uddannelser – et dansk eksempel. i Y Nordkvelle, T Fossland & G Netteland (red), Kvalitet i fleksibel høyere utdanning – nordiske perspektiver. Akademika Forlag, Oslo, s. 139-153, Kvalitet i fleksibel høgre utdanning, Lillehammer, Norge, 22/04/2013.

    IKT i kvalitetsudviklingen af højere uddannelser – et dansk eksempel. / Andersen, Hanne Leth; Heilesen, Simon.

    Kvalitet i fleksibel høyere utdanning – nordiske perspektiver. red. / Yngve Nordkvelle; Trine Fossland; Grete Netteland . Oslo : Akademika Forlag, 2013. s. 139-153.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    TY - CHAP

    T1 - IKT i kvalitetsudviklingen af højere uddannelser – et dansk eksempel

    AU - Andersen, Hanne Leth

    AU - Heilesen, Simon

    PY - 2013

    Y1 - 2013

    N2 - Målet med kapitlet er at undersøge og beskrive konkrete sammenhænge mellem forskellige niveauer for kvalitetsudvikling i undervisning og uddannelse med fokus på forholdet mellem det institutionelle og det fagnære

    AB - Målet med kapitlet er at undersøge og beskrive konkrete sammenhænge mellem forskellige niveauer for kvalitetsudvikling i undervisning og uddannelse med fokus på forholdet mellem det institutionelle og det fagnære

    KW - kvalitetsdebat i pædagogisk arbejde

    KW - kvalitetsmåling

    KW - kvalitetsudvikling

    KW - e-læring

    KW - ikt-kompetencer

    KW - ikt-strategi

    KW - IKT i undervisningen

    M3 - Bidrag til bog/antologi

    SN - 978–82–321–0292–1

    SP - 139

    EP - 153

    BT - Kvalitet i fleksibel høyere utdanning – nordiske perspektiver

    A2 - Nordkvelle, Yngve

    A2 - Fossland, Trine

    A2 - Netteland , Grete

    PB - Akademika Forlag

    CY - Oslo

    ER -

    Andersen HL, Heilesen S. IKT i kvalitetsudviklingen af højere uddannelser – et dansk eksempel. I Nordkvelle Y, Fossland T, Netteland G, red., Kvalitet i fleksibel høyere utdanning – nordiske perspektiver. Oslo: Akademika Forlag. 2013. s. 139-153