Abstract
Målet med kapitlet er at undersøge og beskrive konkrete sammenhænge mellem forskellige niveauer for kvalitetsudvikling i undervisning og uddannelse med fokus på forholdet mellem det institutionelle og det fagnære
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Kvalitet i fleksibel høyere utdanning – nordiske perspektiver |
Redaktører | Yngve Nordkvelle, Trine Fossland, Grete Netteland |
Antal sider | 15 |
Udgivelsessted | Oslo |
Forlag | Akademika Forlag |
Publikationsdato | 2013 |
Sider | 139-153 |
ISBN (Trykt) | 978–82–321–0292–1 |
Status | Udgivet - 2013 |
Begivenhed | Kvalitet i fleksibel høgre utdanning - Høgskolen i Lillehammer, Lillehammer, Norge Varighed: 22 apr. 2013 → 23 apr. 2013 http://www.cvent.com/events/kvalitet-i-fleksibel-h-gre-utdanning/event-summary-4d5ab5600abd4eb8832c7491bfb3ea05.aspx |
Konference
Konference | Kvalitet i fleksibel høgre utdanning |
---|---|
Lokation | Høgskolen i Lillehammer |
Land/Område | Norge |
By | Lillehammer |
Periode | 22/04/2013 → 23/04/2013 |
Internetadresse |
Emneord
- kvalitetsdebat i pædagogisk arbejde
- kvalitetsmåling
- kvalitetsudvikling
- e-læring
- ikt-kompetencer
- ikt-strategi
- IKT i undervisningen