IKT i kvalitetsudviklingen af højere uddannelser – et dansk eksempel

Hanne Leth Andersen, Simon Heilesen

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Abstract

    Målet med kapitlet er at undersøge og beskrive konkrete sammenhænge mellem forskellige niveauer for kvalitetsudvikling i undervisning og uddannelse med fokus på forholdet mellem det institutionelle og det fagnære
    OriginalsprogDansk
    TitelKvalitet i fleksibel høyere utdanning – nordiske perspektiver
    RedaktørerYngve Nordkvelle, Trine Fossland, Grete Netteland
    Antal sider15
    Udgivelses stedOslo
    ForlagAkademika Forlag
    Publikationsdato2013
    Sider139-153
    ISBN (Trykt)978–82–321–0292–1
    StatusUdgivet - 2013
    BegivenhedKvalitet i fleksibel høgre utdanning - Høgskolen i Lillehammer, Lillehammer, Norge
    Varighed: 22 apr. 201323 apr. 2013
    http://www.cvent.com/events/kvalitet-i-fleksibel-h-gre-utdanning/event-summary-4d5ab5600abd4eb8832c7491bfb3ea05.aspx

    Konference

    KonferenceKvalitet i fleksibel høgre utdanning
    LokationHøgskolen i Lillehammer
    LandNorge
    ByLillehammer
    Periode22/04/201323/04/2013
    Internetadresse

    Emneord

    • kvalitetsdebat i pædagogisk arbejde
    • kvalitetsmåling
    • kvalitetsudvikling
    • e-læring
    • ikt-kompetencer
    • ikt-strategi
    • IKT i undervisningen

    Citer dette

    Andersen, H. L., & Heilesen, S. (2013). IKT i kvalitetsudviklingen af højere uddannelser – et dansk eksempel. I Y. Nordkvelle, T. Fossland, & G. Netteland (red.), Kvalitet i fleksibel høyere utdanning – nordiske perspektiver (s. 139-153). Akademika Forlag. http://norgesuniversitetet.no/files/kvalitet_i_fleksibel_hoyere_utdanning.pdf