Hvordan kan aktionsforskning, dialog og begrebsudvikling påvirke social eksklusion, læring og forandring?

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelSocial eksklusion, læring og forandring
RedaktørerAnnette Bilfeldt, Iben Jensen, John Andersen
Antal sider13
Vol/bind1
ForlagAalborg Universitetsforlag
Publikationsdato2016
Udgave1
Sider6-18
ISBN (Trykt)978-87-7112-582-5
StatusUdgivet - 2016
NavnSerie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser
Vol/bind7
ISSN0001-0782

Bibliografisk note

null ; Conference date: 24-09-2015 Through 24-09-2015

Emneord

  • social eksklusion
  • social planning
  • læringsmiljø
  • transdisciplinary research
  • social learning
  • collective action
  • innovation
  • Social innovation researh

Citer dette

Bilfeldt, A., Jensen, I., & Andersen, J. (2016). Hvordan kan aktionsforskning, dialog og begrebsudvikling påvirke social eksklusion, læring og forandring? I A. Bilfeldt, I. Jensen, & J. Andersen (red.), Social eksklusion, læring og forandring (1 udg., Bind 1, s. 6-18). Aalborg Universitetsforlag. Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser, Bind. 7