Hverdagslivets anekdotiske betydning

Når børnelivet falder ud af helhedstænkningen

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TidsskriftPædagogisk Psykologisk Tidsskrift
Vol/bind49
Udgave nummer6
Sider (fra-til)400-412
ISSN1903-0002
StatusUdgivet - 2012

Bibliografisk note

Temanummer: Skoleklassen - krav, kriser og kammeratskaber

Emneord

  • tværfagligt samarbejde
  • hverdagsliv
  • børn i vanskeligheder

Citer dette

@article{783b0e4a1d9346398c3a31613453f47a,
title = "Hverdagslivets anekdotiske betydning: N{\aa}r b{\o}rnelivet falder ud af helhedst{\ae}nkningen",
keywords = "tv{\ae}rfagligt samarbejde, hverdagsliv, b{\o}rn i vanskeligheder",
author = "{R{\o}n Larsen}, Maja",
note = "Temanummer: Skoleklassen - krav, kriser og kammeratskaber",
year = "2012",
language = "Dansk",
volume = "49",
pages = "400--412",
journal = "P{\ae}dagogisk Psykologisk Tidsskrift",
issn = "1903-0002",
publisher = "Forlaget Skolepsykologi",
number = "6",

}

Hverdagslivets anekdotiske betydning : Når børnelivet falder ud af helhedstænkningen. / Røn Larsen, Maja.

I: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, Bind 49, Nr. 6, 2012, s. 400-412.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

TY - JOUR

T1 - Hverdagslivets anekdotiske betydning

T2 - Når børnelivet falder ud af helhedstænkningen

AU - Røn Larsen, Maja

N1 - Temanummer: Skoleklassen - krav, kriser og kammeratskaber

PY - 2012

Y1 - 2012

KW - tværfagligt samarbejde

KW - hverdagsliv

KW - børn i vanskeligheder

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 49

SP - 400

EP - 412

JO - Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift

JF - Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift

SN - 1903-0002

IS - 6

ER -