Hvad er meningen? Didaktisk klasseledelse i matematik via form eller mål

Morten Blomhøj, Tomas Højgaard Jensen

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelKlasseledelse og fag : - at skabe klassekultur gennem fagdidaktiske valg
Antal sider21
Vol/bind1
Udgivelses stedFrederikshavn
ForlagDafolo
Publikationsdato2011
Udgave1
Sider143-163
ISBN (Trykt)978-87-7281-582-4
StatusUdgivet - 2011

Citer dette

Blomhøj, M., & Højgaard Jensen, T. (2011). Hvad er meningen? Didaktisk klasseledelse i matematik via form eller mål. I Klasseledelse og fag: - at skabe klassekultur gennem fagdidaktiske valg (1 udg., Bind 1, s. 143-163). Frederikshavn: Dafolo.
Blomhøj, Morten ; Højgaard Jensen, Tomas. / Hvad er meningen? Didaktisk klasseledelse i matematik via form eller mål. Klasseledelse og fag: - at skabe klassekultur gennem fagdidaktiske valg. Bind 1 1. udg. Frederikshavn : Dafolo, 2011. s. 143-163
@inbook{3e4d8295bfb44295b45607adfe8e5bac,
title = "Hvad er meningen? Didaktisk klasseledelse i matematik via form eller m{\aa}l",
author = "Morten Blomh{\o}j and {H{\o}jgaard Jensen}, Tomas",
year = "2011",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7281-582-4",
volume = "1",
pages = "143--163",
booktitle = "Klasseledelse og fag",
publisher = "Dafolo",
edition = "1",

}

Blomhøj, M & Højgaard Jensen, T 2011, Hvad er meningen? Didaktisk klasseledelse i matematik via form eller mål. i Klasseledelse og fag: - at skabe klassekultur gennem fagdidaktiske valg. 1 udg, bind 1, Dafolo, Frederikshavn, s. 143-163.

Hvad er meningen? Didaktisk klasseledelse i matematik via form eller mål. / Blomhøj, Morten; Højgaard Jensen, Tomas.

Klasseledelse og fag: - at skabe klassekultur gennem fagdidaktiske valg. Bind 1 1. udg. Frederikshavn : Dafolo, 2011. s. 143-163.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Hvad er meningen? Didaktisk klasseledelse i matematik via form eller mål

AU - Blomhøj, Morten

AU - Højgaard Jensen, Tomas

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-7281-582-4

VL - 1

SP - 143

EP - 163

BT - Klasseledelse og fag

PB - Dafolo

CY - Frederikshavn

ER -

Blomhøj M, Højgaard Jensen T. Hvad er meningen? Didaktisk klasseledelse i matematik via form eller mål. I Klasseledelse og fag: - at skabe klassekultur gennem fagdidaktiske valg. 1 udg. Bind 1. Frederikshavn: Dafolo. 2011. s. 143-163