Historie fortalt med levende billeder

Carsten Tage Nielsen, Karl-Johann Hemmersam

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

OriginalsprogDansk
TitelHistoriedidaktik
RedaktørerJacob Rinsing Jensen, Peder Wiben
Antal sider9
Udgivelses stedKøbenhavn
Forlagforlaget columbus
Publikationsdato2005
Sider115-124
ISBN (Trykt)87-7970-030-6
StatusUdgivet - 2005
Udgivet eksterntJa

Citer dette

Nielsen, C. T., & Hemmersam, K-J. (2005). Historie fortalt med levende billeder. I J. Rinsing Jensen, & P. Wiben (red.), Historiedidaktik (s. 115-124). København: forlaget columbus.
Nielsen, Carsten Tage ; Hemmersam, Karl-Johann. / Historie fortalt med levende billeder. Historiedidaktik. red. / Jacob Rinsing Jensen ; Peder Wiben. København : forlaget columbus, 2005. s. 115-124
@inbook{b0de3b202adf11dcba63000ea68e967b,
title = "Historie fortalt med levende billeder",
author = "Nielsen, {Carsten Tage} and Karl-Johann Hemmersam",
year = "2005",
language = "Dansk",
isbn = "87-7970-030-6",
pages = "115--124",
editor = "{Rinsing Jensen}, Jacob and Peder Wiben",
booktitle = "Historiedidaktik",
publisher = "forlaget columbus",
address = "Norge",

}

Nielsen, CT & Hemmersam, K-J 2005, Historie fortalt med levende billeder. i J Rinsing Jensen & P Wiben (red), Historiedidaktik. forlaget columbus, København, s. 115-124.

Historie fortalt med levende billeder. / Nielsen, Carsten Tage; Hemmersam, Karl-Johann.

Historiedidaktik. red. / Jacob Rinsing Jensen; Peder Wiben. København : forlaget columbus, 2005. s. 115-124.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

TY - CHAP

T1 - Historie fortalt med levende billeder

AU - Nielsen, Carsten Tage

AU - Hemmersam, Karl-Johann

PY - 2005

Y1 - 2005

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 87-7970-030-6

SP - 115

EP - 124

BT - Historiedidaktik

A2 - Rinsing Jensen, Jacob

A2 - Wiben, Peder

PB - forlaget columbus

CY - København

ER -

Nielsen CT, Hemmersam K-J. Historie fortalt med levende billeder. I Rinsing Jensen J, Wiben P, red., Historiedidaktik. København: forlaget columbus. 2005. s. 115-124