Google Analytics

et analyseværktøj i strategisk, digital kommunikationsplanlægning

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelDigitale metoder : at skabe, analysere og dele data
RedaktørerKirsten Drotner, Sara Mosberg Iversen
Antal sider20
Udgivelses stedKøbenhavn
Publikationsdato15 aug. 2017
Udgave1
Sider127-146
Kapitel6
ISBN (Trykt)978-87-593-2793-7
StatusUdgivet - 15 aug. 2017
NavnMedier, Kommunikation, Journalistik
Vol/bind11
ISSN1904-271X

Citer dette

Kobbernagel, C. (2017). Google Analytics: et analyseværktøj i strategisk, digital kommunikationsplanlægning. I K. Drotner, & S. Mosberg Iversen (red.), Digitale metoder: at skabe, analysere og dele data (1 udg., s. 127-146). København. Medier, Kommunikation, Journalistik , Bind. 11
Kobbernagel, Christian. / Google Analytics : et analyseværktøj i strategisk, digital kommunikationsplanlægning. Digitale metoder: at skabe, analysere og dele data. red. / Kirsten Drotner ; Sara Mosberg Iversen. 1. udg. København, 2017. s. 127-146 (Medier, Kommunikation, Journalistik , Bind 11).
@inbook{d43036da4dfb42c692b907bb2e0b5f76,
title = "Google Analytics: et analysev{\ae}rkt{\o}j i strategisk, digital kommunikationsplanl{\ae}gning",
author = "Christian Kobbernagel",
year = "2017",
month = "8",
day = "15",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-593-2793-7",
pages = "127--146",
editor = "Kirsten Drotner and {Mosberg Iversen}, Sara",
booktitle = "Digitale metoder",
edition = "1",

}

Kobbernagel, C 2017, Google Analytics: et analyseværktøj i strategisk, digital kommunikationsplanlægning. i K Drotner & S Mosberg Iversen (red), Digitale metoder: at skabe, analysere og dele data. 1 udg, København, Medier, Kommunikation, Journalistik , bind 11, s. 127-146.

Google Analytics : et analyseværktøj i strategisk, digital kommunikationsplanlægning. / Kobbernagel, Christian.

Digitale metoder: at skabe, analysere og dele data. red. / Kirsten Drotner; Sara Mosberg Iversen. 1. udg. København, 2017. s. 127-146 (Medier, Kommunikation, Journalistik , Bind 11).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Google Analytics

T2 - et analyseværktøj i strategisk, digital kommunikationsplanlægning

AU - Kobbernagel, Christian

PY - 2017/8/15

Y1 - 2017/8/15

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-593-2793-7

SP - 127

EP - 146

BT - Digitale metoder

A2 - Drotner, Kirsten

A2 - Mosberg Iversen, Sara

CY - København

ER -

Kobbernagel C. Google Analytics: et analyseværktøj i strategisk, digital kommunikationsplanlægning. I Drotner K, Mosberg Iversen S, red., Digitale metoder: at skabe, analysere og dele data. 1 udg. København. 2017. s. 127-146. (Medier, Kommunikation, Journalistik , Bind 11).