Google Analytics: et analyseværktøj i strategisk, digital kommunikationsplanlægning

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelDigitale metoder : at skabe, analysere og dele data
RedaktørerKirsten Drotner, Sara Mosberg Iversen
Antal sider20
Udgivelses stedKøbenhavn
Publikationsdato15 aug. 2017
Udgave1
Sider127-146
Kapitel6
ISBN (Trykt)978-87-593-2793-7
StatusUdgivet - 15 aug. 2017
NavnMedier, Kommunikation, Journalistik
Vol/bind11
ISSN1904-271X

Citer dette

Kobbernagel, C. (2017). Google Analytics: et analyseværktøj i strategisk, digital kommunikationsplanlægning. I K. Drotner, & S. Mosberg Iversen (red.), Digitale metoder: at skabe, analysere og dele data (1 udg., s. 127-146). Medier, Kommunikation, Journalistik , Bind. 11