Fremmedsprog som talesprog: engelsk som internationalt sprog

Niels Haastrup

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    OriginalsprogDansk
    TitelSkolefag i 100 år
    RedaktørerVagn Oluf Nielsen
    Udgivelses stedKøbenhavn
    ForlagDanmarks Pædagogiske Bibliotek
    Publikationsdato1995
    Sider33-48
    StatusUdgivet - 1995

    Citer dette

    Haastrup, N. (1995). Fremmedsprog som talesprog: engelsk som internationalt sprog. I V. O. Nielsen (red.), Skolefag i 100 år (s. 33-48). København: Danmarks Pædagogiske Bibliotek.
    Haastrup, Niels. / Fremmedsprog som talesprog : engelsk som internationalt sprog. Skolefag i 100 år. red. / Vagn Oluf Nielsen. København : Danmarks Pædagogiske Bibliotek, 1995. s. 33-48
    @inbook{a83e104052cb11dbb97a000ea68e967b,
    title = "Fremmedsprog som talesprog: engelsk som internationalt sprog",
    author = "Niels Haastrup",
    year = "1995",
    language = "Dansk",
    pages = "33--48",
    editor = "Nielsen, {Vagn Oluf}",
    booktitle = "Skolefag i 100 {\aa}r",
    publisher = "Danmarks P{\ae}dagogiske Bibliotek",

    }

    Haastrup, N 1995, Fremmedsprog som talesprog: engelsk som internationalt sprog. i VO Nielsen (red.), Skolefag i 100 år. Danmarks Pædagogiske Bibliotek, København, s. 33-48.

    Fremmedsprog som talesprog : engelsk som internationalt sprog. / Haastrup, Niels.

    Skolefag i 100 år. red. / Vagn Oluf Nielsen. København : Danmarks Pædagogiske Bibliotek, 1995. s. 33-48.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    TY - CHAP

    T1 - Fremmedsprog som talesprog

    T2 - engelsk som internationalt sprog

    AU - Haastrup, Niels

    PY - 1995

    Y1 - 1995

    M3 - Bidrag til bog/antologi

    SP - 33

    EP - 48

    BT - Skolefag i 100 år

    A2 - Nielsen, Vagn Oluf

    PB - Danmarks Pædagogiske Bibliotek

    CY - København

    ER -

    Haastrup N. Fremmedsprog som talesprog: engelsk som internationalt sprog. I Nielsen VO, red., Skolefag i 100 år. København: Danmarks Pædagogiske Bibliotek. 1995. s. 33-48