Abstract
Artiklen søger at skitsere nogle af de muligheder og udfordringer, der ligger i den tiltagende brug af IKT-støttet/-baseret formativ og summativ evaluering, samt at se på nogle tendenser i anvendelsen af den. Den beskæftiger sig både med "lukket" (forprogrammeret) og "åben" (deltagerstyret) interaktion, som den forekommer i såvel skriftlig, asynkron computermedieret kommunikation som i synkron, netbaseret kommunikation med lyd og levende billeder
Udgivelsesdato: august
Udgivelsesdato: august
Bidragets oversatte titel | Formative and summative evaluation on the net. On experiences and trends |
---|---|
Originalsprog | Dansk |
Tidsskrift | Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse |
Udgave nummer | 9 |
Antal sider | 9 |
ISSN | 1603-5518 |
Status | Udgivet - 2006 |
Emneord
- elæring
- netbaseret læring
- evaluering
- summativ evaluering
- formativ evaluering