Etik i iværksætterundervisningen?

Et forslag til en etisk beslutningsmodel, der kan bruges i undervisningen

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    OriginalsprogDansk
    TitelPraksiselementet i iværksætteri- og innovationsundervisningen
    RedaktørerJakob Stolt, Christian Vintergaard
    Udgivelses stedFrederiksberg
    ForlagØresund Entrepreneurship Academy
    Publikationsdato2009
    Sider40-49
    ISBN (Trykt)978-87-993397-0-9
    StatusUdgivet - 2009

    Bibliografisk note

    en antologi med bidrag om praksiselementet i iværksætteri- og innovationsundervisningen som pædagogisk metode og med eksempler på gennemførte uddannelsesforløb i forbindelse med undervisning i entrepreneurship og beslægtede områder på de videregående uddannelsesinstitutioner
    På omslaget: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling på de videregående uddannelsesinstitutioner og andre læreanstalter - hvordan kan teori og praksis kombineres?
    På omslaget: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling på de videregående uddannelsesinstitutioner og andre læreanstalter - hvordan kan teori og praksis kombineres?
    På omslaget: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling på de videregående uddannelsesinstitutioner og andre læreanstalter - hvordan kan teori og praksis kombineres?
    På omslaget: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling på de videregående uddannelsesinstitutioner og andre læreanstalter - hvordan kan teori og praksis kombineres?
    På omslaget: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling på de videregående uddannelsesinstitutioner og andre læreanstalter - hvordan kan teori og praksis kombineres?

    Citer dette

    Rendtorff, J. D. (2009). Etik i iværksætterundervisningen? Et forslag til en etisk beslutningsmodel, der kan bruges i undervisningen. I J. Stolt, & C. Vintergaard (red.), Praksiselementet i iværksætteri- og innovationsundervisningen (s. 40-49). Frederiksberg: Øresund Entrepreneurship Academy.
    Rendtorff, Jacob Dahl. / Etik i iværksætterundervisningen? Et forslag til en etisk beslutningsmodel, der kan bruges i undervisningen. Praksiselementet i iværksætteri- og innovationsundervisningen. red. / Jakob Stolt ; Christian Vintergaard. Frederiksberg : Øresund Entrepreneurship Academy, 2009. s. 40-49
    @inbook{32331580dfef11de9ff5000ea68e967b,
    title = "Etik i iv{\ae}rks{\ae}tterundervisningen?: Et forslag til en etisk beslutningsmodel, der kan bruges i undervisningen",
    author = "Rendtorff, {Jacob Dahl}",
    note = "en antologi med bidrag om praksiselementet i iv{\ae}rks{\ae}tteri- og innovationsundervisningen som p{\ae}dagogisk metode og med eksempler p{\aa} gennemf{\o}rte uddannelsesforl{\o}b i forbindelse med undervisning i entrepreneurship og besl{\ae}gtede omr{\aa}der p{\aa} de videreg{\aa}ende uddannelsesinstitutioner P{\aa} omslaget: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling p{\aa} de videreg{\aa}ende uddannelsesinstitutioner og andre l{\ae}reanstalter - hvordan kan teori og praksis kombineres? P{\aa} omslaget: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling p{\aa} de videreg{\aa}ende uddannelsesinstitutioner og andre l{\ae}reanstalter - hvordan kan teori og praksis kombineres? P{\aa} omslaget: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling p{\aa} de videreg{\aa}ende uddannelsesinstitutioner og andre l{\ae}reanstalter - hvordan kan teori og praksis kombineres? P{\aa} omslaget: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling p{\aa} de videreg{\aa}ende uddannelsesinstitutioner og andre l{\ae}reanstalter - hvordan kan teori og praksis kombineres? P{\aa} omslaget: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling p{\aa} de videreg{\aa}ende uddannelsesinstitutioner og andre l{\ae}reanstalter - hvordan kan teori og praksis kombineres?",
    year = "2009",
    language = "Dansk",
    isbn = "978-87-993397-0-9",
    pages = "40--49",
    editor = "Jakob Stolt and Christian Vintergaard",
    booktitle = "Praksiselementet i iv{\ae}rks{\ae}tteri- og innovationsundervisningen",
    publisher = "{\O}resund Entrepreneurship Academy",
    address = "Danmark",

    }

    Rendtorff, JD 2009, Etik i iværksætterundervisningen? Et forslag til en etisk beslutningsmodel, der kan bruges i undervisningen. i J Stolt & C Vintergaard (red), Praksiselementet i iværksætteri- og innovationsundervisningen. Øresund Entrepreneurship Academy, Frederiksberg, s. 40-49.

    Etik i iværksætterundervisningen? Et forslag til en etisk beslutningsmodel, der kan bruges i undervisningen. / Rendtorff, Jacob Dahl.

    Praksiselementet i iværksætteri- og innovationsundervisningen. red. / Jakob Stolt; Christian Vintergaard. Frederiksberg : Øresund Entrepreneurship Academy, 2009. s. 40-49.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    TY - CHAP

    T1 - Etik i iværksætterundervisningen?

    T2 - Et forslag til en etisk beslutningsmodel, der kan bruges i undervisningen

    AU - Rendtorff, Jacob Dahl

    N1 - en antologi med bidrag om praksiselementet i iværksætteri- og innovationsundervisningen som pædagogisk metode og med eksempler på gennemførte uddannelsesforløb i forbindelse med undervisning i entrepreneurship og beslægtede områder på de videregående uddannelsesinstitutioner På omslaget: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling på de videregående uddannelsesinstitutioner og andre læreanstalter - hvordan kan teori og praksis kombineres? På omslaget: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling på de videregående uddannelsesinstitutioner og andre læreanstalter - hvordan kan teori og praksis kombineres? På omslaget: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling på de videregående uddannelsesinstitutioner og andre læreanstalter - hvordan kan teori og praksis kombineres? På omslaget: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling på de videregående uddannelsesinstitutioner og andre læreanstalter - hvordan kan teori og praksis kombineres? På omslaget: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling på de videregående uddannelsesinstitutioner og andre læreanstalter - hvordan kan teori og praksis kombineres?

    PY - 2009

    Y1 - 2009

    M3 - Bidrag til bog/antologi

    SN - 978-87-993397-0-9

    SP - 40

    EP - 49

    BT - Praksiselementet i iværksætteri- og innovationsundervisningen

    A2 - Stolt, Jakob

    A2 - Vintergaard, Christian

    PB - Øresund Entrepreneurship Academy

    CY - Frederiksberg

    ER -

    Rendtorff JD. Etik i iværksætterundervisningen? Et forslag til en etisk beslutningsmodel, der kan bruges i undervisningen. I Stolt J, Vintergaard C, red., Praksiselementet i iværksætteri- og innovationsundervisningen. Frederiksberg: Øresund Entrepreneurship Academy. 2009. s. 40-49