A Paradox of Inclusion: Administrative Procedures and Children’s Perspectives on Difficulties in School

Bidragets oversatte titel: Et inklusionsparadoks: Administrative og børns perspektiver på skolevanskeligheder

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Bidragets oversatte titelEt inklusionsparadoks: Administrative og børns perspektiver på skolevanskeligheder
OriginalsprogEngelsk
TitelChildren, Childhood and Everyday Life : Children’s Perspectives
RedaktørerMariane Hedegaard, Charlotte Højholt, Oddbjørg Skjær Ulvik, Karin Aronsson
Udgivelses stedCharlotte N.C.
ForlagInformation Age Publishing
Publikationsdato2012
Sider143-160
KapitelIII.9
ISBN (Trykt)978-1-61735-734-3, 978-1-61735-735-0
ISBN (Elektronisk)978-1-61735-736-7
StatusUdgivet - 2012

Emneord

  • inklusion

Citer dette

Røn Larsen, M. (2012). A Paradox of Inclusion: Administrative Procedures and Children’s Perspectives on Difficulties in School. I M. Hedegaard, C. Højholt, O. S. Ulvik, & K. Aronsson (red.), Children, Childhood and Everyday Life: Children’s Perspectives (s. 143-160). Information Age Publishing.